Korkea CO-arvo
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Toi pelas jollain Retu Kivisen autolla mut kyl näil nykysil autoil kannattaa kattoo lampullaHerkko kirjoitti:Ei se mitään ajoitus lamppua tarvi,
normaali koelamppu riittää sata varmasti.
Lamppu vaan kiinni kärkien johtoon ja toinen
pää maihin,kampurasta pari viivaa ennakkoa,
ja se on siinä.
Keskipakoissäätö säätää kuiteskin käydessä sen sytkän ties mihin...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Tuolta löyty säätöohjeet: http://www.piercemanifolds.com/Carburet ... stment.htm
näköjään se tyhjäkäynti säädetään siitä läpästä...
näköjään se tyhjäkäynti säädetään siitä läpästä...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Onhan tää kuiten TAUNUS voorumi
eikä täällä haitekkia tunneta,
mutta seon saletti kun moskovan paletti,
että tuolla mainitsemallani konstilla
saa sytkän kohilleen.
Neuvon olen saanut 25 vuotta Voortin
autosähköasentajana työskenen-neeltä ukolta.
Kertoi juuri että kun ennakon laittaa koelampulla
4 asteeseen,on käynnissä 6 astetta,juurikin
tämän alipainesäädön ansiosta.
Tähän asti on toiminut.
eikä täällä haitekkia tunneta,
mutta seon saletti kun moskovan paletti,
että tuolla mainitsemallani konstilla
saa sytkän kohilleen.
Neuvon olen saanut 25 vuotta Voortin
autosähköasentajana työskenen-neeltä ukolta.
Kertoi juuri että kun ennakon laittaa koelampulla
4 asteeseen,on käynnissä 6 astetta,juurikin
tämän alipainesäädön ansiosta.
Tähän asti on toiminut.
Riippuu täysin jakajan kunnosta mihin se sytkä asettuu käydessä, mut tarkistaisin silti sen lampulla joka tapauksessaHerkko kirjoitti:Onhan tää kuiten TAUNUS voorumi
eikä täällä haitekkia tunneta,
mutta seon saletti kun moskovan paletti,
että tuolla mainitsemallani konstilla
saa sytkän kohilleen.
Neuvon olen saanut 25 vuotta Voortin
autosähköasentajana työskenen-neeltä ukolta.
Kertoi juuri että kun ennakon laittaa koelampulla
4 asteeseen,on käynnissä 6 astetta,juurikin
tämän alipainesäädön ansiosta.
Tähän asti on toiminut.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Toki,saahan sen tarkistaa jos haluaa.mois13 kirjoitti:Riippuu täysin jakajan kunnosta mihin se sytkä asettuu käydessä, mut tarkistaisin silti sen lampulla joka tapauksessaHerkko kirjoitti:Onhan tää kuiten TAUNUS voorumi
eikä täällä haitekkia tunneta,
mutta seon saletti kun moskovan paletti,
että tuolla mainitsemallani konstilla
saa sytkän kohilleen.
Neuvon olen saanut 25 vuotta Voortin
autosähköasentajana työskenen-neeltä ukolta.
Kertoi juuri että kun ennakon laittaa koelampulla
4 asteeseen,on käynnissä 6 astetta,juurikin
tämän alipainesäädön ansiosta.
Tähän asti on toiminut.
Ja kyllähän se oletuslähtökohta
on tietenkin se,että kamppeet on kunnossa.
Jakajan väljyyshän on kyllä hetkessä
todettavissa jos haluaapi.
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 17:56
- Paikkakunta: Vantaa
Kyllä kärjettömissä sytytyksissä se valokynä-säätö on ihan käypänen tapa sytkän säätöön.10v oon autojen kanssa ropannu,välillä ammatikseni jopa,ja todennu että näin on.Eli laitat ensiks kampuran syttymerkin kohdalleen,pyörität jakajaa siihen asti että valokynä sammuu,kiristät jakajan.Sitten pyörität konetta vähän taaksepäin,valo syttyy.Pyöritä konetta kohti sytytys-merkkiä,ja katsot koska valo taas sammuu.Jos sammuu juuri merkkien ollessa kohdalla,olet onnistunut.Muuten käännät jakajaa vähäsen,ja uusit edelliset kohdat.By the way,yleensäkin strobon kanssa perusennakko säädetään alipaine-säätimen letku irti(tosin on poikkeuksiakin)! 8)Ja harvoissa tapauksissa alipaine vielä tyhjäkäynnillä säätää ennakkoa.Vaatii enemmän kierroksia.
Tarkotit varmaan kärjellisessä systeemissä
Kärjettömässä on aika paha sillä valokynällä kattoa
Enkä muuten oo maininnu missään vaiheessa alipaine säätöä...
Alipainesäätö säätää sytkää aikaselle just kun kaasuläppä alkaa aukeamaan et kone ei "tukehtuisi" liikkeelle lähdettäessä...
Kärjettömässä on aika paha sillä valokynällä kattoa
Enkä muuten oo maininnu missään vaiheessa alipaine säätöä...
Alipainesäätö säätää sytkää aikaselle just kun kaasuläppä alkaa aukeamaan et kone ei "tukehtuisi" liikkeelle lähdettäessä...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 17:56
- Paikkakunta: Vantaa