Perän vaihto: Koko banjo vai pelkkä välitys?
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Perän vaihto: Koko banjo vai pelkkä välitys?
Moro!
Onnistuin hankkimaan pidemmällä välityksellä olevan pikkuakselin ja kaavailen asentavani sen tuohon allekirjoituksen autoon. Pähkäilen, miten vaihto kannattaisi toteuttaa...
Koko perän vaihtamisen puolesta puhuu:
-Välitystä ei tarvitse purkaa perästä, krymppiholkit, shimmit sun muut säästyy.
-Samalla voi vaihtaa taka-akselin puslat
Pelkän välityksen vaihtamista puoltaa:
-Banjo pysyy säädöissään, "Integrity of Car" ei kärsi
-Nykyinen banjo on hyvissä maaleissa ja massoissa, uusi pitäisi puhaltaa ja pinnoittaa
Kumpaa vaihtoehtoa raati suosittelee? Mikä on paras paikka hankkia perän säätö-osia jos välitys päätetään purkaa?
Onnistuin hankkimaan pidemmällä välityksellä olevan pikkuakselin ja kaavailen asentavani sen tuohon allekirjoituksen autoon. Pähkäilen, miten vaihto kannattaisi toteuttaa...
Koko perän vaihtamisen puolesta puhuu:
-Välitystä ei tarvitse purkaa perästä, krymppiholkit, shimmit sun muut säästyy.
-Samalla voi vaihtaa taka-akselin puslat
Pelkän välityksen vaihtamista puoltaa:
-Banjo pysyy säädöissään, "Integrity of Car" ei kärsi
-Nykyinen banjo on hyvissä maaleissa ja massoissa, uusi pitäisi puhaltaa ja pinnoittaa
Kumpaa vaihtoehtoa raati suosittelee? Mikä on paras paikka hankkia perän säätö-osia jos välitys päätetään purkaa?
Re: Perän vaihto: Koko banjo vai pelkkä välitys?
Jos "uusi" perä on äänetön, niin kannattaa se laittaa "kokonaisena" paikoilleen.Hessu kirjoitti:Moro!
Onnistuin hankkimaan pidemmällä välityksellä olevan pikkuakselin ja kaavailen asentavani sen tuohon allekirjoituksen autoon. Pähkäilen, miten vaihto kannattaisi toteuttaa...
Koko perän vaihtamisen puolesta puhuu:
-Välitystä ei tarvitse purkaa perästä, krymppiholkit, shimmit sun muut säästyy.
-Samalla voi vaihtaa taka-akselin puslat
Pelkän välityksen vaihtamista puoltaa:
-Banjo pysyy säädöissään, "Integrity of Car" ei kärsi
-Nykyinen banjo on hyvissä maaleissa ja massoissa, uusi pitäisi puhaltaa ja pinnoittaa
Kumpaa vaihtoehtoa raati suosittelee? Mikä on paras paikka hankkia perän säätö-osia jos välitys päätetään purkaa?
- Kullanderi
- Viestit: 671
- Liittynyt: 30 Marras 2007, 16:23
- Paikkakunta: Kesälahti
Re: Perän vaihto: Koko banjo vai pelkkä välitys?
Metrisen Iso-Atlaksesta olis tarkotus laittaa 3.89 välitys Taunuksen särkyneeseen perään. Ulkonäön ja näppituntuman perusteella todella vähän ajettu. Tähän vois laittaa neuvoja kuka on välityksen joskus onnistuneesti vaihtanu. Ei oo vielä kovin ajankohtasta kun tarkotus olis koittaa ettiä p100:sen tai sitten Transitin Atlaksen lukkoa tuohon.
Re: Perän vaihto: Koko banjo vai pelkkä välitys?
Hessu, älä koske perään, vaan vaihda vaan alle!
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
- Kullanderi
- Viestit: 671
- Liittynyt: 30 Marras 2007, 16:23
- Paikkakunta: Kesälahti
Re: Perän vaihto: Koko banjo vai pelkkä välitys?
Unohdin mainita et jatkoin tätä ketjua ku oli sopiva aihe. Kato Mois päivämäärää millon eka viesti kirjotettu
Re: Perän vaihto: Koko banjo vai pelkkä välitys?
OK, luin Hessun viestin vissiiKullanderi kirjoitti:Unohdin mainita et jatkoin tätä ketjua ku oli sopiva aihe. Kato Mois päivämäärää millon eka viesti kirjotettu
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Re: Perän vaihto: Koko banjo vai pelkkä välitys?
Veisin ite Rally Racelle, homma onnistuu!
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98