Etsintäkuulutus!
Olen etsimässä joskus itselläni ollutta juuri kuvan mukaista autoa. Sain selviteltyä, että auton viimeisin omistaja on poistanut rekisteristä -91 ja auto on päätynyt romuttamolle Hyrylään tai lähialueelle. Jos se sattuisi vielä hyvällä säkällä jostain löytymään, niin reilu vinkkipalkkio on luvassa.
Jos jollain on sattumoisin myytävänä samanlainen auto (raadot tai projektitkin huomioidaan), niin nekin kiinnostaa. Hyvästä yksilöstä hyvä hinta.
Voi soittaa. 0500 661400
Saa jakaa
FORD TAUNUS COUPE GXL 1973
Valvojat: Pj, taunus 78, Timppa
FORD TAUNUS COUPE GXL 1973
- Liitteet
-
- Ford Taunus Coupe.jpg (92.83 KiB) Katsottu 371 kertaa
Re: FORD TAUNUS COUPE GXL 1973
Tonne vois laittaa kans:https://www.facebook.com/groups/1103912 ... T_ACTIVITY
Re: FORD TAUNUS COUPE GXL 1973
Kiitos vinkistä.