Tapahtumat, paikalliset tapaamiset ja treffit ilmoitetaan tai sovitaan täällä. Ei kerhon virallisille tapahtumille. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Kaippa tonne pitäs paikalle tulla pyörittämään tota rulettia yhdessä muiden aktiivijäsenien kanssa. Ajamaan en tule koska taunus on vaiheessa eikä tolla käyttökipolla radalle viitti mennä.
jesus48 kirjoitti:Kaippa tonne pitäs paikalle tulla pyörittämään tota rulettia yhdessä muiden aktiivijäsenien kanssa. Ajamaan en tule koska taunus on vaiheessa eikä tolla käyttökipolla radalle viitti mennä.
miks ei viittis kyl mäki lähen raiskaan mun korpparii taas matalaliitoon
Tuli tuolla käytyä... liukas rata oli mut alusta toimi jo aika hyvin, vaikka Mois sanois mitä niistä puslista kone kesti vaikka röpöttää vielä tyhjäkäyntiä noil tuplilla, mut kunnon kierroksilla ongelmat hävis Oli siellä toinenkin taunus, turbofarkku megasquirtilla, aika hieno.
sami83 kirjoitti:Mut pääsi kuitenkin vielä vetämään kierroksen vähän ennen radan sulkemista
itseasiassa taisi kiertää useammankin... olitkos se sinä muuten jota minä hiillostin kierroksen verran sinisellä sierralla... sitten kuulemma oli moikkaillut pääsuoran lopuksi... jos olit minulla olisi videopätkä siitä kiekasta
sami83 kirjoitti:Mut pääsi kuitenkin vielä vetämään kierroksen vähän ennen radan sulkemista
itseasiassa taisi kiertää useammankin... olitkos se sinä muuten jota minä hiillostin kierroksen verran sinisellä sierralla... sitten kuulemma oli moikkaillut pääsuoran lopuksi... jos olit minulla olisi videopätkä siitä kiekasta
Joo niin kiersi... eihän siellä montaa taunusta ollut voitko lähettää sen videon mulle, en päässyt vielä katsomaan crsc:n puolelta mitään
Joo niin kiersi... eihän siellä montaa taunusta ollut voitko lähettää sen videon mulle, en päässyt vielä katsomaan crsc:n puolelta mitään
laitan video googleen sen... en kehtaa ruveta yli 20mb:n pakettia liitetiedostoksi laittamaan...taunustelua