oikea osote on mä oon kans lähettäny tohon osotteeseen kaikenlaistaPj kirjoitti:Lammenkulmantie 45 osoitteeseen on sullekkin lehti lähtenyt, onhan osoite oikea?FoorttiFani kirjoitti:millonka teille lehti tuli? Mulle ei oo ainakaa tullu vielä
KPM 01/2009 ilmestymisen kohtalo
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
-
.
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Taunus 1.6 L 73 stw
- FoorttiFani
- FoorttiFani
- surinasussu
Kiitos Pj.lle, että sain ja saan tulevaisuudessakin mahdollisuuden kantaa korteni kekoon KumiPuslaMagazinen teossa!! Mainio kerho ansaitsee mainion lehden, eikä tässä kommentissa nyt oma kehu haiso vaan tosissani olen sitä mieltä, että KPM on säilyttämisen arvoinen asia, jonka eteen tulisi jokaisen jäsenen mielellään nähdä vähän vaivaa.
Jos kynä ei itsellä pysy kädessä, niin ihan meikäläiselle voi heitellä ehdotuksia jutun aiheista, ollenkaan en pahastuisi moisesta! Taannoin täällä lupailemani juttu jossa yhdistyisivät taunus ja raskaamman puoleinen suomirock jäi valitettavasti tuossa keväällä saamatta, bändi pkele karautti eurooppaan kiertueelle.. mutta jatkan tässä taas yrittämistä, eiköhän se joskus saattaisi toteutua, ainakin se olisi itselle sellainen "haaveiden täyttymys". Itse kun ei kykene teknisiä kuvaelmia kirjottelemaan niin koitanpa sitten lähestyä Taunus-aihetta vähän toisista näkökulmista! :twisted:
Jos kynä ei itsellä pysy kädessä, niin ihan meikäläiselle voi heitellä ehdotuksia jutun aiheista, ollenkaan en pahastuisi moisesta! Taannoin täällä lupailemani juttu jossa yhdistyisivät taunus ja raskaamman puoleinen suomirock jäi valitettavasti tuossa keväällä saamatta, bändi pkele karautti eurooppaan kiertueelle.. mutta jatkan tässä taas yrittämistä, eiköhän se joskus saattaisi toteutua, ainakin se olisi itselle sellainen "haaveiden täyttymys". Itse kun ei kykene teknisiä kuvaelmia kirjottelemaan niin koitanpa sitten lähestyä Taunus-aihetta vähän toisista näkökulmista! :twisted:
Käyttis: Mondeo 1.8 farkku vm. 97
Ikuisuus projekti: Taunus L 2D 2.0 ´73 (tulossa vuonna 2026 )
Kaksipyöräinen: AJS Sapphire SS vm. 65
Ikuisuus projekti: Taunus L 2D 2.0 ´73 (tulossa vuonna 2026 )
Kaksipyöräinen: AJS Sapphire SS vm. 65