Jos vastauksesi oli kyllä, niin otan enemmän kuin mielelläni juttuja / juttuideoita vastaan lehdestä löytyvässä s-postiosoitteessa ja miksipä ei etanapostillakin. Toistaiseksi luukkuuni on kolahtanut yksi kelpo-hanskalokeropala nimimerkiltä "Tomppa", kiitokset siitä! Se lienee nimittäin kautta historian ensimmäinen mulle oma-aloitteisesti tullut lehtimatsku kerholaiselta

Viime lehteen saimme ilahduttavasti esim. Rantalan Riian näkökulman kerhotapaamisesta, lisää tällaisia! Olisi myös mahtavaa, jos jollakulla sattuu vuoden varrella jokin Taunusmiestä kiinnostava juttu silmään, niin ei muuta kuin s-postia äkkiä minulle, niin saadaan se seuraavaan lehteenkin. Hommahan on nimittäin niin, että jos Taunusmies kiinnostuu jostakin näkemästään/lukemastaan, niin satavarmasti se kiinnostaisi myös muita Puslan lukijoita. Ei ole väliä lähettääkö jutun uuden lehden ilmestymisen alla vai viisi kuukautta ennen seuraavaa lehteä - pääasia että sen vain lähettää.
Olemme parissa viimeisessä lehdessä huhuilleet niitä tee-se-itse -tarinoita, jotka ovat myös olleet luettuja ja kiiteltyjä. Mutta nyt sellainen seuraavasta lehdestä uupuu... löytyisikös täältä ketään, jolla olisi aiheeseen jotakin sanottavaa? Älkää valehdelko, jokainen teistä joutuu kuitenkin keksimään pielavetisiä (siis suomennettuna vippaskonstiratkaisuja) erinnäisiin ruuvauksen ohessa ilmeneviin pulmiin. Kertokaa ne minulle, niin minä kerron ne lehden välityksellä muillekin kerholaisille. Yksi kaikkien, ja kaikki yhden puolesta!
Noniin, eiköhän tässä ollutkin taas höpinöitä kerrakseen. Jään odottamaan runsaslukuisia yhteydenottoja

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin...
Pihla
Kumipuslan päätoimittaja