Heippa kaikille
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
-
Heippa kaikille
Olen ollut Taunus fani jo nuoresta asti ja nyt olen hankkinut ihan oman Taunuksen vm. 1982 kaksi ovinen punainen 1.6 gxR. Se on meidän perheen "silmäterä" ja toi "R" kirjain tulee että sitä parannellaan vähitellen
alustaa..tekniikkaa...ym.
Heippa siis kaikille koska olen uusi jäsen ja aiomme tulla mukaan kesän tapahtumiin ja ai joo asumme Järvenpäässä.
alustaa..tekniikkaa...ym.
Heippa siis kaikille koska olen uusi jäsen ja aiomme tulla mukaan kesän tapahtumiin ja ai joo asumme Järvenpäässä.
Ei muuta kun Puheenjohtajaan yhteyttä ja liityt(te) kerhon jäseniksi!
viewtopic.php?t=33
viewtopic.php?t=33
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Heippa siis kaikille koska olen uusi jäsenMois kirjoitti:Ei muuta kun Puheenjohtajaan yhteyttä ja liityt(te) kerhon jäseniksi!
viewtopic.php?t=33
-
liittymisiä
Kyllä ollaan ajateltu myös liittyä jäseneksi. Hyvä juttu että on tällainen kerho mun mielestä kunnon AUTOILLE vähättelmästä mitään muutakaan merkkiä. Olen vähän katsellut Taunus kuvia ja tosi mageita ja hyvällä maulla rakennettuja Taunuksia "porukoilla" näyttää olevan. Toisilla näyttäisi olevan myös "voimalinja" kunnossa newtonmetrien perusteella.
Onnea myös uuele jäseneleTimppa kirjoitti:Heippa siis kaikille koska olen uusi jäsenMois kirjoitti:Ei muuta kun Puheenjohtajaan yhteyttä ja liityt(te) kerhon jäseniksi!
viewtopic.php?t=33
Ja uusile hevosvoimile!
Re: liittymisiä
Tervetuloa, olet mukana, jäsennumerosi on 267Pappa Taunus kirjoitti:Kyllä ollaan ajateltu myös liittyä jäseneksi. Hyvä juttu että on tällainen kerho mun mielestä kunnon AUTOILLE vähättelmästä mitään muutakaan merkkiä. Olen vähän katsellut Taunus kuvia ja tosi mageita ja hyvällä maulla rakennettuja Taunuksia "porukoilla" näyttää olevan. Toisilla näyttäisi olevan myös "voimalinja" kunnossa newtonmetrien perusteella.
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 1.6GX '81 museo
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76
Pappa Tunturi `75
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 1.6GX '81 museo
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76
Pappa Tunturi `75