gepardi kirjoitti:Taidampa liittyä takaisin kerhoon ensi vuoden alusta! Taunus kuume vaan kasvaa ja paranee En pääse ikinä irti näistä ja enkä kyllä haluakkaan
Huva huva näin sitä pitää....
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 1.6GX '81 museo
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76
Pappa Tunturi `75
gepardi kirjoitti:Taidampa liittyä takaisin kerhoon ensi vuoden alusta! Taunus kuume vaan kasvaa ja paranee En pääse ikinä irti näistä ja enkä kyllä haluakkaan
Huva huva näin sitä pitää....
Paa vaan litterat tulemaan. Pistän postia osoitetiedoista.
Mistä tiiän että, olen päässyt jäseneksi? maksu ja haku lomake on kyl suoritettu. ei vain ole tietooni asti millään tavalla tullut että olisi jäseneksi siltikään hyväksytty.
Taunus kirjoitti:Mistä tiiän että, olen päässyt jäseneksi? maksu ja haku lomake on kyl suoritettu. ei vain ole tietooni asti millään tavalla tullut että olisi jäseneksi siltikään hyväksytty.
Muutama sivu aikaisemmin lainattua:
Pj kirjoitti:
Minulle on tullut muutamia tiedusteluja siitä, että kun on maksanut jäsenmaksun ja ei ole kerhon suunnalta kuulunut sen jälkeen mitään.
En ole lähettänyt kenelläkkään postia, että hänen maksunsa on tullut kerhontilille ja olet kerhon jäsen vaan, kun maksaa jäsenmaksun, niin sen jälkeen on automaattisesti kerhon jäsen ja saa postia sitten, kun seuraava kerholehti ilmestyy. Jos sinä vuonna on ilmestynyt aikaisemmin lehti/lehtiä niin lähetän tietenkin jäsenelle lehden/lehdet kotiin.
Hyvää alku"kesää" T.Pj.
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 1.6GX '81 museo
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76
Pappa Tunturi `75
miten tänne liitytään?..olis kiva päästä mukaan clubiin:D
ford taunus L 2d 1.6 (2.3 Dohc Y5A-projekti) automatic -73
Citroen DS3 1.6l -10
Entiset autot (tärkeimmät) :
ford scorpio 2.0l dohc 8v -94