Myydään/ostetaan ilmoituksia uuteen kerholehteen

Kerhoasiaa kerholaisille. Liity jäseneksi jo tänään! Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Miikka
Viestit: 284
Liittynyt: 20 Heinä 2004, 21:28
Paikkakunta: Tampere

Myydään/ostetaan ilmoituksia uuteen kerholehteen

Viesti Kirjoittaja Miikka »

On taas se aika vuodesta kun PJ:n ja päätoimittajan kanssa väännämme kerholehteä minkä ennätämme.

Lehteen mahtuisi vielä runsaasti myydään/ostetaan/vaihdetaan ilmoituksia! Huomatkaa, että vaikka meillä täällä palstalla onkin toimiva kauppa-foorumi, kerhoon kuuluu paljon henkilöitä jotka eivät nettiä käytä. Lehti-ilmoituksella tavoitat heidätkin.

Ilmoittaminen on maksutonta KAIKILLE, siis myös kerhoon kuulumattomille. Ei siis muuta kuin tavara kiertoon! Mailatkaa ilmoituksenne Pj:lle tai minulle:

miikka.lehmusjoki@me.tpu.fi

PS. Muista mainita ilmoituksessa paikkakunta, missä tavarat ovat.
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1258
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Re: Myydään/ostetaan ilmoituksia uuteen kerholehteen

Viesti Kirjoittaja Pj »

Miikka kirjoitti: Lehteen mahtuisi vielä runsaasti myydään/ostetaan/vaihdetaan ilmoituksia! Huomatkaa, että vaikka meillä täällä palstalla onkin toimiva kauppa-foorumi, kerhoon kuuluu paljon henkilöitä jotka eivät nettiä käytä. Lehti-ilmoituksella tavoitat heidätkin.

Ilmoittaminen on maksutonta KAIKILLE, siis myös kerhoon kuulumattomille.
miikka.lehmusjoki@me.tpu.fi

PS. Muista mainita ilmoituksessa paikkakunta, missä tavarat ovat.
Ei ole hirveen paljoo s-postiin myydään/ostetaan ilmoituksia vielä tullut.... :shock:
ilmoituksia voi laittaa myös taunus(ättä)nic.fi osoitteeseen
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1258
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Viesti Kirjoittaja Pj »

Vain yksi s-posti tullut....eikö kenelläkään ole mitään osia myydään, ostetaan tai lahjoitetaan palstalle. :?:
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Janzamarin kauppa on käynyt niin kuumana että oon jo myyny pois osia mitä oon huomannu tarvivani itse sittenkin,hittolainen :lol:
..ei taida tähän numeroon olla oikein laitettavaa.
myöhästä rutista kun on jo housussa. :mrgreen:
Taunus Maximus =)
Vastaa Viestiin