vahva kytkin v6 perään?
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
vahva kytkin v6 perään?
onko noita muita vaihtoehtoja kuin sachs sre? pitäis kestää jonku ++300hv +500nm muutaman tunnin täs katellu mut ei taida muuta olla....
paljonkoha tuo sre asetelma pitäis uudella vakio levyllä..
transitis vissiin isompi kytkin? sopiikohan semmone kopan sisään saati vauhtipyörään?
tyhmiä kyselen taas mut toi sre paketti levy+asetelma ois jotai 550e
paljonkoha tuo sre asetelma pitäis uudella vakio levyllä..
transitis vissiin isompi kytkin? sopiikohan semmone kopan sisään saati vauhtipyörään?
tyhmiä kyselen taas mut toi sre paketti levy+asetelma ois jotai 550e
taunus stw -79 2.4i+diesel laatikko LEIMATTU!!
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
tämä minuakin kiinnostaa.käykö muuten cosworthin paineasetelma kutosen vauhtipyörään suoraan?
Subaru Impreza 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
Tuollakin jotain... http://www.ape-import.com/Kytkinlevyt.htm
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
onkoha 2.9 2wd eri aetelma ku xr4x4? kossun asetelma varmaa eri kans.. mikäköhän noista olis jäykin..onks cossun levy sit miten paljo erillaine? mulla luisti vakio kytkin jo kun kunnolla kiusaa (2.9 vakio) kone ja loota viel toisissaa kiinni niin en oo nähny et mite kulunu on...
tää taitaa mennä kokeilu hommiks.. uus vakio asetelma sachsilta ja 4 lapane sintteri... kestää mitä kestää..
hieman kyl epäilyttää et pelkällä cossun levyllä pitäis 450 nm , kaikella kunniotuksella..
onko kukaan mitannu asetelman parasta puristus kohtaa? miten?
tää taitaa mennä kokeilu hommiks.. uus vakio asetelma sachsilta ja 4 lapane sintteri... kestää mitä kestää..
hieman kyl epäilyttää et pelkällä cossun levyllä pitäis 450 nm , kaikella kunniotuksella..
onko kukaan mitannu asetelman parasta puristus kohtaa? miten?
taunus stw -79 2.4i+diesel laatikko LEIMATTU!!
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
joo kun eile kattelin nii transitin kytkin ois halkasialtaan isompi.. oliko jonku n.260mm, v6 on 240mm ja muutenki tuntus et pakussa pitäis olla aika järee asetelma.. siihe sintteri kaveriks nii vois tulla hyvä...
taunus stw -79 2.4i+diesel laatikko LEIMATTU!!
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
MOTONETISTÄ:
Kytkinpaketti Transit-D 89-91*
* Diesel 2,5 11.88->91 MT75+vahvistettu/ø265mm [1988-1991]
268 EUROO :?
sitteku tietäs paljo tää kestää vääntöö...
nii ja mulla tosiaa loota mt 75... on noita muitaki v6 lootia muttaku ei kehtois kaikkia purkaa pöydälle ihmeteltäväks et mikä mahtuu minnekki...
Kytkinpaketti Transit-D 89-91*
* Diesel 2,5 11.88->91 MT75+vahvistettu/ø265mm [1988-1991]
268 EUROO :?
sitteku tietäs paljo tää kestää vääntöö...
nii ja mulla tosiaa loota mt 75... on noita muitaki v6 lootia muttaku ei kehtois kaikkia purkaa pöydälle ihmeteltäväks et mikä mahtuu minnekki...
taunus stw -79 2.4i+diesel laatikko LEIMATTU!!
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
Eiks niis kaikis kölnin kuutosis oo sama kytkinkoppa kaikissa?? Dieselin erillaine ko siin kytkinkoppa kolmella pultilla koneessa kii, mut muuten niiden laatikot sopii suoraa kuutosten perään.
Saatan olvääräs, mut asiaa enemmän tutkineet saa oikaista asian...
JA eiks noit kuutossii ollu kahdel eri kytkinlevyn halkaisijalla, mut saman kokkoset vauhtipyörät?
Saatan olvääräs, mut asiaa enemmän tutkineet saa oikaista asian...
JA eiks noit kuutossii ollu kahdel eri kytkinlevyn halkaisijalla, mut saman kokkoset vauhtipyörät?
-
- Viestit: 1379
- Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
- Paikkakunta: viiala
tuo ransitin kytkin sit vaatii luonnollisesti ransitin vauhtipyörän. ja ei muute osu hammaskehäkään eli ransun kytkinkoppa ja startti myös. siis v6 ransitin..
ja joo on kahta eri (vai oliko jopa 3) kokosta kytkintä kutosissa,se 215mm ja 240mm ja niissä on eri vp:t,eli ei käy kytkimet ristiin.
cossun asetelma ja vakio levy menestyy aika pitkälle jo...
edit: siihen 2.8:n vauhtipyörään siis ei mahdu isompi ku 240mm kytkin, se vp on halkasijaltaan aikalailla saman kokonen ku hammaskehä hampaan pohjalta mitattuna ja asetelma ihan reunoilla kii. ja jos semmosen v6 ransitin vp:n jostaki löytäs ni voi olla että mahtus kytkinkopan sisään mut ku on isompi halkasija ni startinreikähän on sit pielessä..
kyl kaverin 400hp ja jotaki nm 4wd cossussa ainaki vakio kytkin pelas iha hyvin. ja 300hv/400nm v6 caprissa cossun asetelmalla 4 lapanen sintteri levy..
ja joo on kahta eri (vai oliko jopa 3) kokosta kytkintä kutosissa,se 215mm ja 240mm ja niissä on eri vp:t,eli ei käy kytkimet ristiin.
cossun asetelma ja vakio levy menestyy aika pitkälle jo...
edit: siihen 2.8:n vauhtipyörään siis ei mahdu isompi ku 240mm kytkin, se vp on halkasijaltaan aikalailla saman kokonen ku hammaskehä hampaan pohjalta mitattuna ja asetelma ihan reunoilla kii. ja jos semmosen v6 ransitin vp:n jostaki löytäs ni voi olla että mahtus kytkinkopan sisään mut ku on isompi halkasija ni startinreikähän on sit pielessä..
kyl kaverin 400hp ja jotaki nm 4wd cossussa ainaki vakio kytkin pelas iha hyvin. ja 300hv/400nm v6 caprissa cossun asetelmalla 4 lapanen sintteri levy..
Tossa näköjään semmonen Cossun kytkinpaketti joka käy normi Cologneen myös.
Ja tossa toinen AP:n valmistama.
Ja tossa toinen AP:n valmistama.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Aito Cossun kytkin
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Tuon ylimarkin kanssa oli aikanaan puhetta et 2.5 TD scorpion kytkinlevy olis melkolailla sama ku cossun.Mois kirjoitti:Aito Cossun kytkin
Vanhemassa T9 lootalla olevassa vissiin 242mm levy ja uudemmassa MT75 lootalla olevassa 240mm levy.
Ei olis ainakaan tuota "cossu lisää" hinnassa.