KORKEUS säädettävä alustasarja Taunukseen
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
KORKEUS säädettävä alustasarja Taunukseen
Tietääkö kukaan, mistä saisi korkeus säädettävän alustasarjan Taunukseen ? ei tunnu millään löytyvän. Jos löytyy niin linkkiä ja hintaa. Kiitos
Projekti Ford Taunus vm 77, 2.0 OHC, 187hp
Romu Lada nappisilmä vm 84, 1.2, 30hp
Jääratojen kingi Lada 1200s vm 86, 1.2, 50hp
Kaks lähtöä ja kotia Volkswagen Kupla x 2, 1750cc molemmat, 80hp
Käyttis Mercedes-Benz 190E, vm 90, 2.0, 120hp
Romu Lada nappisilmä vm 84, 1.2, 30hp
Jääratojen kingi Lada 1200s vm 86, 1.2, 50hp
Kaks lähtöä ja kotia Volkswagen Kupla x 2, 1750cc molemmat, 80hp
Käyttis Mercedes-Benz 190E, vm 90, 2.0, 120hp
Tuskin löytyy valmista. Eteen varsinkin on vaikea toteuttaa ns. lain puitteissa. Ongelmaa lähinnä tuottaa iskarin kiinnitys tukivarteen, kun alkuperäinen kiinnitys suunniteltu vain vaimennukseen. Ei kestä mitenkään jousikuormaa enään lisäksi. Taakse sitten saa melkein mitkä vaan laitettua kun yläpään joutuu tekemään uudestaan kuitenkin. heka tais laittaa jotkut nissanin d2 kynätolpat taakse?
Edit: Tosin nyt tuli mieleen että avo:lta saa kynäjousta eteen, mutta se mainitsemani alatukivarren kiinnitys tarvii tehdä paremmaksi.
Edit: Tosin nyt tuli mieleen että avo:lta saa kynäjousta eteen, mutta se mainitsemani alatukivarren kiinnitys tarvii tehdä paremmaksi.
Jeps 200sx tolpat tuli sovellettua paikoilleen. Tuolta löytyy parit kuvat taka tolppien sovituksesta, akselin puolen kiinnitys tulee hieman eri tavalla kun akselikin vaihtuu. Ja tulee sinne takapäähän kaveriksi vielä neli-linkit ja watt linkki
http://s3.photobucket.com/albums/y87/ta ... /?start=40
http://s3.photobucket.com/albums/y87/ta ... /?start=40
taunus coupe datsun powered vaiheessa..
Ex, sierra cosworth 88
Bmw 328 -97 käyttö vessa
Polaris Fusion 600 Pommikone
Ex, sierra cosworth 88
Bmw 328 -97 käyttö vessa
Polaris Fusion 600 Pommikone
soitin rallyracelle, kyllä heidän kauttansa saisi korkeus + jäykkyys säädettävän alustan. hinta vain oli komia, 980e
Projekti Ford Taunus vm 77, 2.0 OHC, 187hp
Romu Lada nappisilmä vm 84, 1.2, 30hp
Jääratojen kingi Lada 1200s vm 86, 1.2, 50hp
Kaks lähtöä ja kotia Volkswagen Kupla x 2, 1750cc molemmat, 80hp
Käyttis Mercedes-Benz 190E, vm 90, 2.0, 120hp
Romu Lada nappisilmä vm 84, 1.2, 30hp
Jääratojen kingi Lada 1200s vm 86, 1.2, 50hp
Kaks lähtöä ja kotia Volkswagen Kupla x 2, 1750cc molemmat, 80hp
Käyttis Mercedes-Benz 190E, vm 90, 2.0, 120hp
Kyselitkö sen tarkemmin tota etupään iskarista? Lienee se sama malli jota AVO:lta löytyy joka tulee kiinni orkkis paikkoihin=ei toimi.
Tosin en tiedä riittäisikö tuohon ongelmaan vain se, että hitsais orkkis iskarin alapään lattaan mutterit päälipuolelle ja kiristäis pultit alhaalta päin, jolloin ainakin osa painosta olisi alatukivarren alaosan päällä. Tosin taitaa olla silti liian heikko.
Tosin en tiedä riittäisikö tuohon ongelmaan vain se, että hitsais orkkis iskarin alapään lattaan mutterit päälipuolelle ja kiristäis pultit alhaalta päin, jolloin ainakin osa painosta olisi alatukivarren alaosan päällä. Tosin taitaa olla silti liian heikko.
Joo etupää on vähän hankala. Jossain satsissa/jollain ulkomaan voorumilla/tms oli joku juttu sen tukivarren vahvistuksesta silleen että kestäis coil overin laittaa sinne mutta en muista missä. ja siitäkään tiedä sitten ett miten meikäläinen katsastusmies siihen suhtautuu.. Jotain kalikoita sinne laitettiin väliin ja hitsattiin jne.
Siinähän sulle hyvä homma Tohon riittäis hyvin ihan kun tekis putkesta uuden tukivarren, kuten ovat englannissa tehneet kun on löysempää. Samalla sais korjattua sitä alapallonivelen kulmaa paremmaksi, sallien matalamman auton. Yläpallossahan on samaa ongelmaa, mutta taunus-sälli joskus vinkkas että granadoissa on orkkis nivelissä ollut eri kulmassa se nivel joka sallii enempi madallusta.