Yleellinen tavarankuljetin p100
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Yleellinen tavarankuljetin p100
Taas päähänpisto. Tavaraa on pakko roudailla paikasta toiseen, aina joutuu lainaa jonku kuljetushärvelin, päätin tuossa ostaa p100 kun sopurahaan sain.
no 138tkm ajettu 1989 vuotinen yksilö, ollut tässä pääkaupunkiseudulla uudestalähtien, juuri leimattu ja siisti valkonen. 2.0 matalapuristeinen ohc pelittää hienosti, vääntöä on, mutta ei tehoa.
Suunnitelmat olisi nämä ->
-Cossun nahkarecarot
-92sierran mustakojelauta(kierroslukumittarillinen mittaristo) + ovipahvit
-sähkölasit + kauko-ohj.keskuslukko
-4wd cossun ritiläpelti
-uusi valkoinen väri
-uudet kirkkaat vilkut
-uudet takavalot hiekkapeltiin?(ei varmaa)
-pulttijaon muutos ja siistit peltivanteet
-taka-akselin kippaus lehden yläpuolelle (tai etujousituksen upgreidaus)
-eteen cossun 283 levyt + polypuslat
-lavan yläosan madallus + korjaus hitsaukset
-lavan alla olevan takarungon hiekkapuhallus ja ruostesuojamaalaus.
-lavan etuosassa oleva takalasin suoja kalterin poisto ja lasien tummennus 50% kalvolla
-poikkeuslupa hakemus 2.0i DOHC efi moottorille(EN TODELLA YMMÄRRÄ JOS EI HYVÄKSYTÄ)
sitten tuon homman jälkeen tuolla voisi jo ajella.
no 138tkm ajettu 1989 vuotinen yksilö, ollut tässä pääkaupunkiseudulla uudestalähtien, juuri leimattu ja siisti valkonen. 2.0 matalapuristeinen ohc pelittää hienosti, vääntöä on, mutta ei tehoa.
Suunnitelmat olisi nämä ->
-Cossun nahkarecarot
-92sierran mustakojelauta(kierroslukumittarillinen mittaristo) + ovipahvit
-sähkölasit + kauko-ohj.keskuslukko
-4wd cossun ritiläpelti
-uusi valkoinen väri
-uudet kirkkaat vilkut
-uudet takavalot hiekkapeltiin?(ei varmaa)
-pulttijaon muutos ja siistit peltivanteet
-taka-akselin kippaus lehden yläpuolelle (tai etujousituksen upgreidaus)
-eteen cossun 283 levyt + polypuslat
-lavan yläosan madallus + korjaus hitsaukset
-lavan alla olevan takarungon hiekkapuhallus ja ruostesuojamaalaus.
-lavan etuosassa oleva takalasin suoja kalterin poisto ja lasien tummennus 50% kalvolla
-poikkeuslupa hakemus 2.0i DOHC efi moottorille(EN TODELLA YMMÄRRÄ JOS EI HYVÄKSYTÄ)
sitten tuon homman jälkeen tuolla voisi jo ajella.
matalan pudjetin kulkineet...
Re: Yleellinen tavarankuljetin p100
Ööö, miks siihen pitää pikkeuslupa hakee ?tanari kirjoitti: -poikkeuslupa hakemus 2.0i DOHC efi moottorille(EN TODELLA YMMÄRRÄ JOS EI HYVÄKSYTÄ)
Parempi idea olis mun mielestä vaihtaa tuohon ohc:hen cossun hattu
Re: Yleellinen tavarankuljetin p100
tehokkain p100 moottori on 77hv OHC siks.henu kirjoitti:Ööö, miks siihen pitää pikkeuslupa hakee ?tanari kirjoitti: -poikkeuslupa hakemus 2.0i DOHC efi moottorille(EN TODELLA YMMÄRRÄ JOS EI HYVÄKSYTÄ)
Parempi idea olis mun mielestä vaihtaa tuohon ohc:hen cossun hattu
DOHC on lavapeliin parempi vaihtoehto varsinkin kun nyt haetaan myös käyttömukavuutta + taloudellisuutta.
matalan pudjetin kulkineet...
Olisit vaa soitellu sille Peräojalle Fordille, se kirjoittanee vielä lapun millä saa laittaa muitakin Sierran koneita peesatkuun... Ei tarttis poikkeuslupia tai mitää muutakaan.
Ite laitoin aikanaan 2,5 indenorin tollaseen, tuli kyllä semmonen maailmanlopun paskaläjä ettei jaksa edes muistella
Ei sillä, ihan kelpo kärrynveturi se olis ollu silläkin koneella niillä ylilyhyillä välityksillä, vaan kun eipä sen vehkeen koukun kantavuuksilla paljoo muuta vedellä ku polkupyörätelinettä..
Ite laitoin aikanaan 2,5 indenorin tollaseen, tuli kyllä semmonen maailmanlopun paskaläjä ettei jaksa edes muistella
Ei sillä, ihan kelpo kärrynveturi se olis ollu silläkin koneella niillä ylilyhyillä välityksillä, vaan kun eipä sen vehkeen koukun kantavuuksilla paljoo muuta vedellä ku polkupyörätelinettä..
Mertie pub & 3D
joo pitänee kysyy siltä kun satun taas näkemään. ei tän projektin kanssa hevosen selässä olla.jeddah kirjoitti:Olisit vaa soitellu sille Peräojalle Fordille, se kirjoittanee vielä lapun millä saa laittaa muitakin Sierran koneita peesatkuun... Ei tarttis poikkeuslupia tai mitää muutakaan.
Ite laitoin aikanaan 2,5 indenorin tollaseen, tuli kyllä semmonen maailmanlopun paskaläjä ettei jaksa edes muistella
Ei sillä, ihan kelpo kärrynveturi se olis ollu silläkin koneella niillä ylilyhyillä välityksillä, vaan kun eipä sen vehkeen koukun kantavuuksilla paljoo muuta vedellä ku polkupyörätelinettä..
matalan pudjetin kulkineet...
Ei se taida olla oikein kummankaan, lienee niiden apurungon korotuspalojen takia jo valmiiksi paljon pidemmät. Scorpion tolppa varmaan sopinee paremmin, napa kun on Scorpiosta... Jako on vain levitetty hienolla spacerilla.tanari kirjoitti:niin tosiaan perävälitys oli 4.62
tietääkö kukaan onko toi etutolppa sierran vai scorpion? näyttää kyllä ihan sierran etutolpalta, jotain meinaan tartteis tehdä, keula on aivan liian matalalla, pitäis saada 2" ylöspäin, niin että auto olisi linjassa perän kanssa.
Mertie pub & 3D
juu kattelin että motonetistä ei saa p100 etuiskaria, pitänee palkkaa luhtis sorvaa normi scorpion iskarista jousilautanen irti ja hitsaa se ylemmäksi, lyhennetään sitten vähän jousta. Saa tosta keulasta sitten taas korkean.jeddah kirjoitti:Ei se taida olla oikein kummankaan, lienee niiden apurungon korotuspalojen takia jo valmiiksi paljon pidemmät. Scorpion tolppa varmaan sopinee paremmin, napa kun on Scorpiosta... Jako on vain levitetty hienolla spacerilla.tanari kirjoitti:niin tosiaan perävälitys oli 4.62
tietääkö kukaan onko toi etutolppa sierran vai scorpion? näyttää kyllä ihan sierran etutolpalta, jotain meinaan tartteis tehdä, keula on aivan liian matalalla, pitäis saada 2" ylöspäin, niin että auto olisi linjassa perän kanssa.
matalan pudjetin kulkineet...