| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
myllykoski
|
Lähetetty: |Sun|Elo|01|2010|- 00:55 Viestin aihe: |
|
|
| Itse suosin rasvaprässiä sillä kerran on tullut paineilmalla jarrunesteet sylinteristä silmille kun mäntä irtosi vaikka huolellisesti nesteet oli poistettu. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jryti

|
Lähetetty: |Sun|Elo|01|2010|- 10:16 Viestin aihe: |
|
|
Kuin myös. Itselle tuli kans mäntä silmille. Onneksi ei ollut pää edessä kun mäntä lähti ylöspäin. 10 barilla lensi mäntä kattoon ja jätti komean jäljenkin .Pitkään piti paineella houkutella tuolloinkin: paine sisään ja pois, vasaralla mäntä sisään ja taas uusiksi jne ja lopulta lähtikin.
Pistättekö rasvaprässillä ihan vaseliinia vai vaihdatteko jarrunesteeseen?? Tai jotain.... _________________ Homma hanskassa, mutta hanskat...No ne nyt oli jossain!
Projektina -72 Coupe GT 2000
2x 12m -65 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Taunus-Sälli

|
Lähetetty: |Sun|Elo|01|2010|- 10:31 Viestin aihe: |
|
|
mä otan aina paineilmalla,satula sillai ruuvipenkin leukojen väliin että mäntä pääsee vähä kerrallaan ulos. ei käy sit just niin että se mäntä lähtee ku nato-ohjus  _________________ Taunus mk1
Granada mk1
Taunus mk3 ikuisuusrojekti
Granada mk3 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
vtormane

|
Lähetetty: |Sun|Elo|01|2010|- 13:22 Viestin aihe: |
|
|
Jos ottaa paineilmalla niin laittaa pienen kapulan siihen mäntien väliin ettei männät ihan kokonaan tule ulos. _________________ Ford Taunus 2.8 -75 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Taunus-Sälli

|
Lähetetty: |Sun|Elo|01|2010|- 16:19 Viestin aihe: |
|
|
mulla on aina satulat halkastu jo siinä vaiheessa ku otan mäntiä pois niin ei onnistu toi kapulahomma  _________________ Taunus mk1
Granada mk1
Taunus mk3 ikuisuusrojekti
Granada mk3 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
myllykoski
|
Lähetetty: |Sun|Elo|01|2010|- 19:23 Viestin aihe: |
|
|
Juu ei sen männän kanssa ole mitään ongelmaa mutta se jarruneste. On aika ikävää silmissä.
Ihan normi vaseliinit prässiin ja sillä hyvin lähtee. Bräkleenillä sitten vaseliinit lähtee hyvin irti ja tiivisteet sitten olen käsitellyt kokoamisen yhteydessä öljynnyt hss spreyllä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|