Pitäisikö Tekniikka-osio jakaa ala-otsikoihin?

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Pitäisikö Tekniikka-osio jakaa ala-otsikoihin?

Äänestys päättyi 05 Kesä 2005, 09:57

Kyllä
21
51%
Ei
20
49%
 
Ääniä yhteensä: 41

teppe
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Huhti 2008, 10:32
Paikkakunta: Liperi

Viesti Kirjoittaja teppe »

ihan hyvä näin entiseen malliin...
moottori pitkittäin (auto poikittain)
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Alustalle vois ainakin tehä oman osion. Tuskastuttavaa ettii haulla esim. noista pu-puslista juttua. Jos olis ees alusta osio, ois 10 kertaa helpompaa löytää jotain :D
Joku vapaaehtonen vois siirrellä sit noi vanhat jutut uuteen...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Sumu
Viestit: 1523
Liittynyt: 12 Elo 2004, 17:25
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sumu »

Sähköjutuille oma osio. Moottori ja laatikko omaansa ja Muu tekniikka omaan
Sedan GT '73
temex
Viestit: 15
Liittynyt: 07 Huhti 2009, 10:16
Paikkakunta: kitee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja temex »

sekin vois olla..
taunus 2d 2.3 gxl -73 hilpeä härkä
chevy86
Viestit: 6
Liittynyt: 07 Heinä 2009, 19:54
Paikkakunta: siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja chevy86 »

no oishan se helpompi ku kaikki osa alueet ois erillään..
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

No, jaa aikanaan äänestin, jotta osa-alueet erilleen, mutta hyvin tuo minusta toimii näinkin. Ainakin minun mielestäni, mitä täällä olen hiippaillut. :mrgreen:
Avatar
henu
Viestit: 1352
Liittynyt: 02 Helmi 2005, 17:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

Helpompihan täältä olis jotain löytää jos alueet olis jaoteltu, esim usein nää pinnalle nousevat koneen vaihdot, jarru ja alustapäivitykset yms.
Ei tarviis samaa asiaa pähkäillä monessa topicissa.
Avatar
(Juippi)
Viestit: 20
Liittynyt: 15 Heinä 2009, 14:45
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja (Juippi) »

Ei tartte jakaa
Avatar
jucca
Viestit: 189
Liittynyt: 05 Touko 2008, 22:57
Paikkakunta: Enonkoski

Viesti Kirjoittaja jucca »

Vois kyllä jakaa, kun noita topiceja alkaa olla sen verran reilusti.
ktn83
Viestit: 35
Liittynyt: 29 Elo 2009, 18:36
Paikkakunta: Salo/Hajala

Viesti Kirjoittaja ktn83 »

"uutena" käyttäjänä olen aikas jäävi kommentoimaan mutta:
Kyllä se haku nappi toimii ihan ok.. :) Välillä vaan kun hakee niin sitten huomaa asian lähteneen ihan muuhun kuin kyseiseen, tämähän olisi sitten vaarana myös jaossa esim: koneen vaihto = moottori & / voimansiirto (esim: sopiiko 1:1) Entä sitten kuin kyseessä oli moottori, miten niiden sähköjen laita..?? Pitäisikö erikseen kysyä sitten sähköpuolelta..?? (jos alaotsikot esim: moottori, kori, sähkö jne..)
Välillä kyllä löytää omaan "ongelmaansa" ratkaisun ihan tuolla haulla.. mutta moottori & voimansiirto ja "muu" olisi hyva erottaa..?? Kaikkein parhaiten olen saanut itse apua "ongelmaan" kun olen jotain hakenut, niin katsonut henkilön jolla on ollut useasti kyseiseen asiaan tietoa ja kysynyt sitten yseiseltä suoraan pm:llä..?? (tack Drifer_ ja kaikki muut joilta olen kysellyt ja ovat iloisesti vastanneet..) Äänestämän kuitenkin kyseisen jaon vuoksi jaa.. tuossa luin etta "entä jos vaidelaatikossa on sähköanturi" tai jotain kumpaan (sähkö/voimansiirto) Kyllä pystyy varmaan jokainen ihminen ajattelemaan kumpaan tarvitsee tietoa, jos molempiin niin (molempiin).. :?: Tietysti onhan se aina raakaa katsottavaa kuin alaotsikoissa on 3 viikkoa vanhoja kyssiä, ja ei vastauksia.. :? Niitä sitten pystyy itsekkin poistamaan ja editoimaan pois jos niin ja hakee uudestaan toisesta alaotsikosta tai jotan jos sen epäilee olevan "vastaamattomuuden" takana..??
Oma mielipide siis, yksinkertainen jako: Moottori & Voimansiirto, Alusta & Kori, Sähkö ja Viri..
Selkeyttää ja helpottaisi hakuja mielestäni oikeasti paljon.. :)
Edit: Jos osaisin äänestää aiheesta..?? :lol: Taikka lukiessani "ohjeita" minulla ei ole vielä ehkä oikeuksia äänestää.. :( Mutta ääni tuli kuitenkin kuuluville, halusitte tai ette.. :lol:
..WannaBE..
vortec
Viestit: 80
Liittynyt: 17 Kesä 2009, 22:36
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja vortec »

kyllä voisi jakaa esmes :moottori/voimansiirto,alusta/jarrut,sähköt,viriviri,muut :D
Drive it like you stole it
Avatar
PimpBot9000
Viestit: 322
Liittynyt: 19 Touko 2008, 21:40
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PimpBot9000 »

Mua varten tekniikkaosastolle voi laittaa apua!/tyhmät kysymykset -osaston.
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

PimpBot9000 kirjoitti:Mua varten tekniikkaosastolle voi laittaa apua!/tyhmät kysymykset -osaston.
Kysy suoraan multa, voin viel tulla näyttää kädestä pitäen, tulee kuitenkin siel suunnil aina ajeltuu ja haluun auttaa taunuskavereita :lol: Edit, Onska87 haukku mua homoks, pani kyl sit sun muijaa, mut ei kai se sitä tunnusta :lol:
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Mois kirjoitti:
PimpBot9000 kirjoitti:Mua varten tekniikkaosastolle voi laittaa apua!/tyhmät kysymykset -osaston.
Kysy suoraan multa, voin viel tulla näyttää kädestä pitäen, tulee kuitenkin siel suunnil aina ajeltuu ja haluun auttaa taunuskavereita :lol: Edit, Onska87 haukku mua homoks, pani kyl sit sun muijaa, mut ei kai se sitä tunnusta :lol:
:O WTF :lol: :lol:
Avatar
PimpBot9000
Viestit: 322
Liittynyt: 19 Touko 2008, 21:40
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PimpBot9000 »

Mois kirjoitti: Kysy suoraan multa, voin viel tulla näyttää kädestä pitäen, tulee kuitenkin siel suunnil aina ajeltuu ja haluun auttaa taunuskavereita :lol: Edit, Onska87 haukku mua homoks, pani kyl sit sun muijaa, mut ei kai se sitä tunnusta :lol:
No siinähän niitä apuja tulikin. :lol:
Vastaa Viestiin