Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa , Pj , taunus 78
Mois
Viestit: 7871 Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mois » 12 Helmi 2005, 14:11
p3 kirjoitti: auts
mutta voihan sitä lukea että mistä on kyse.
Mitä se Pena kolmonen kirjottaa? En ymmärtänny tosta mitään?
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Sumu
Viestit: 1523 Liittynyt: 12 Elo 2004, 17:25
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sumu » 12 Helmi 2005, 15:11
mois13 kirjoitti:
Ootko jo tarkistannu sen moottori koodin??????????
Onko se se LER? Vai mikä sen piti olla
LE on ainakin GT:n moottorin koodi tyyppikilvessä
http://www.taunus-v6.de/seiten/seite34.htm
Sedan GT '73
Virtanen
Viestit: 229 Liittynyt: 13 Marras 2004, 23:33
Paikkakunta: Mynämäki
Viesti
Kirjoittaja Virtanen » 12 Helmi 2005, 15:18
Taunuksen tyypikilves sanotaa et tos on LCR kone. Mutta tuo kaasari vaa mietityttää. Onko 1.6:sen ja gt:n kannessa eroa? venttiilit eri kokoa?
Ford Taunus Coupe vm-75
(projekti)
Toyota Camry 3.0 V6 -97
Herkko
Viestit: 1313 Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Herkko » 12 Helmi 2005, 21:24
Erosta en tiiä,mutta epäilisin,että jos autoon ei ole
vaihdettu koko konetta 2 litraseksi,niin sitte varmaan
laitettu pelkästään 2 litrasen imusarja ja kaasari tsydeemi.
REPA
Viesti
Kirjoittaja REPA » 14 Helmi 2005, 09:05
2L KAASARI JA NOKKA +PELTISARJA=1600 GT
MrBungle
Viesti
Kirjoittaja MrBungle » 17 Helmi 2005, 22:21
GT-n kannessa on myös venttiilit isommat, läpimitta on sama mikä 2,0 mutta pituus suunnassa on joku millin tai parin ero.