Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Jep. Kun männät on kansitason tasalla, tai pari kymppiä yli, niin paljealueesta tulee matala, joten nakutus vaara pienenee ja koneesta tulee muutenkin pirteämpi.
noista nokista vielä: Kellä on kokemuksia noista t1 ja t2 nokista, minkälaisia on ajaa ja miltä kierroksilta lähtee vetää hyvi? Eli nää on ilmeisesti kentcamsin nokkia, burtonilta ainaki saa.
FoorttiFani kirjoitti:noista nokista vielä: Kellä on kokemuksia noista t1 ja t2 nokista, minkälaisia on ajaa ja miltä kierroksilta lähtee vetää hyvi? Eli nää on ilmeisesti kentcamsin nokkia, burtonilta ainaki saa.
Mulla on tuo t2 nokka, ihan hyvin vetää koko kierrosalueen 1000-6500rpm mutta kone muuttuu selvästi eloisammaksi n. 3500rpm jälkeen.
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
FoorttiFani kirjoitti:ooke, ja sullahan oli aika pitkät välit tuossa myös? eli jossain 2000 kierroksen tietämillä on myös jotain eloa? Kaupunkiajokin sujuu siis hyvin?
5v laatikko, 3.45 perä ja 15" pyörät hiukan liian korkeilla renkailla, eli vähän turhankin pitkät välit on.. Perä vaihtuu kyllä 3.75 tässä joskus. Kyllä vetää hyvin 2000rpm mut ei se siitää mihinkään "hyökkää", ainakaan nelosella ajettaessa.
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
FoorttiFani kirjoitti:kaasarissa lukee 40 dfav. Mistäköhän tuommonen kaasari on peräisin? kellään kokemuksia tuosta, esim mihin tehoihin riittää ja mistä saa osia?
FoorttiFani kirjoitti:kattelin jo tuolta sivulta mutta siellä ei puhuta tommosesta kaasarista mitään. Enkä muualtakaan löytänyt mitään tietoa tommosesta kaasarista
Lähetä mestarille s-postia, on pätevä mies kaasari asioissa.
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Välityksiä en muista, 4 lovinen loota on kiinni nytten. Kaupunki ajo onnistuu vallan mainiosti, ja nelosella ku lähtee 80:stä kiihyttämään sataseen ni onki jo 120 vauhtii