Katsastusasema jossa pääsee läpi???

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

ihan selväpuheinenhan minä olen =)
Avatar
Farkku
Viestit: 577
Liittynyt: 28 Marras 2005, 14:24
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja Farkku »

Mikä katsastusasema olis halvin 08-alueella? Antakaapa Oulun ja Kajjaanin miehet vinkkejä, niin saan tuon "Samurain" katsastettua.
Mondeo 1.8 TDi -97
Scorpio Ghia 2.0 -95
jeddah
Viestit: 882
Liittynyt: 23 Touko 2007, 19:47
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeddah »

Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Ei kai Samurai, ehkä Samaria. :lol:
Hölmistyin muuten kerran aika hyvin,näin kun kaksi
Itä-Suomalaista (Venäläistä) rouvashenkilöä osottelivat avaimella
autojonoon ja piippaus kuului ja vilkut välkkyi
juurikin samanlaisessa heinävarastossa.
En vaan osannu yhtään odottaa :lol:
Taunus Maximus =)
Avatar
Farkku
Viestit: 577
Liittynyt: 28 Marras 2005, 14:24
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja Farkku »

^ :lol: Löytyyhän se multaki sellaset ;D

Yhesti olin autolla parkissa, ja kattoin, että onpa huonossa hapessa vanha pyörelamppunen Lada. Sitten tuli sellanen parikymppinen omistaja siihen, osotti avaimia autoon, ja vilkut vilahti. Sitä en todellakaan osannu odottaa :lol:
Mondeo 1.8 TDi -97
Scorpio Ghia 2.0 -95
Avatar
Farkku
Viestit: 577
Liittynyt: 28 Marras 2005, 14:24
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja Farkku »

Kiitos tuosta. Pitää varmaan sitten käydä tuossa Oulussa Konetien katsastuksessa tai Kempeleessä Lakeuden katsastuksessa.

Olipa "yllätys", Vaalan katsastus Suomen kalleimpia... :roll:
Mondeo 1.8 TDi -97
Scorpio Ghia 2.0 -95
Avatar
Mappi
Viestit: 831
Liittynyt: 18 Loka 2004, 12:41
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Mappi »

Joensuun Q-katsastus katsastaa 9€ + mittaukset, suoramainos kotia tupsahti ja hinta on oikein!
Avatar
Farkku
Viestit: 577
Liittynyt: 28 Marras 2005, 14:24
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja Farkku »

täällä lukee, että 19€.. http://www.q-katsastus.fi/ No halpaa ku makkara kuitenkin :D
Mondeo 1.8 TDi -97
Scorpio Ghia 2.0 -95
Avatar
Mappi
Viestit: 831
Liittynyt: 18 Loka 2004, 12:41
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Mappi »

Farkku kirjoitti:täällä lukee, että 19€.. http://www.q-katsastus.fi/ No halpaa ku makkara kuitenkin :D
Sen 19€ ilmoittaa lehdessä, mutta kun autosi määräaikaiskatsastus lähestyy tulee mainos kotia jossa sanotaan selvästi 9€. Pitänee Volvo laimata tuolla, kaverin pajalta vielä päästölappu hakea niin ompa edullista.
Avatar
Paussi
Viestit: 853
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 18:22
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paussi »

Elikkä niin, missäs pääsee läpi "helpommi" näide vanhempie autojen kanssa? Alkaa menee hermot noihi, tai edellis kerrasta.. Etti varmaa jonku tunnin pohjastaki ruostevaurioita mutta eipä löytäny mitää hehhe :D Mutta kaikkea muuta väkisi valitettavaa löyty ja eihä se menny läpi. Pääkaupunki seudulta mieluite asemaa.
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74
Avatar
musche
Viestit: 191
Liittynyt: 21 Joulu 2007, 20:50
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja musche »

tattarisuon katsastus:D..mun pääsi sielt läpi ilman huomautuksia..tosin oli kyllä alottelija katsastusjätkä..sain ite neuvoa asioist ku se ei tiennyt mitään..ei edes löytäny runkonumeroa:D..ratissa oli ainakin 10 centtii väliä (sanoin vaan että kuulu olla tässä vuosmallissa :roll: )..pohjasta olisin itse löytänyt 100 reikää mutta eipä paljoo edes koputtanu.. ja sittel ei löytänyt tööttiä, pyyhkijät, ja valot :roll: .. eipä jätkä tiennyt paljon mitään..narisi kans että takapenkiltä puuttuu vyöt :shock: :D
ford taunus L 2d 1.6 (2.3 Dohc Y5A-projekti) automatic -73
Citroen DS3 1.6l -10

Entiset autot (tärkeimmät) :
ford scorpio 2.0l dohc 8v -94
ford scorpio ghia 2.9l 24V -95
ford scorpio ghia 2.9l 24V -91
ford granada 3.0l -83
ford mondeo 2,5l -00
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Mä kävin Aleksis Kiven kadun katsastuskonttorilla helmikuussa, siel oli semmonen tosi nyrpeen näkönen vanhempi äijä joka tuli sen näkösenä Taunuksen viereen että näinköhän tää jamppa pääsee tällä vielä himaan. Noo, kaasarikin oli niin huonoissa säädöissä että ei meinannu auto ees käydä. Sisään asti se sillä pääsi ja löi leimankin ilman mitään sanomista, kertoi vaan että saattaa ens vuonna joutuu laittaa pari paikkaa pohjaan. Eli kyllähän toimivan ja ehjän auton saa läpi missä vaan... :lol:
joni88
Viestit: 50
Liittynyt: 20 Marras 2007, 14:06

Viesti Kirjoittaja joni88 »

itsellä oli ennen käyttiksenä 88 vuoden 1.6 td golffi. välijäähdytintä laitettu, ahdinta vaihdettu ja syötöt yyber ylhäällä. no nuori kundi tuli hakee golffin. ajattelin että nyt tulee hylsyjä kuin kk:sta. kaikki hyvin, avas konepellin, katto mua ja hymyili. tokas samalla ettei iha vakio oo :D päästötkin se mittas niin ettei menny yli :) leima virheettä ja kotiin :)
Taunus -81 1.6 ohc sedan.
-lähtee ku purkka tukasta ja kulkee ku mummo lumessa-
Avatar
tane75_
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Touko 2012, 16:56
Paikkakunta: espoo

Re: Katsastusasema jossa pääsee läpi???

Viesti Kirjoittaja tane75_ »

natuli kirjoitti:APUVA! olen epätoivoisesti yrittänyt päästä autoni kanssa katsastukseen, mutta se tuntuu nykyään olevan todella vaikeeta. valtion konttoreille en tahdo mennä. tossa on hyvä lähellä, mut se on nykyisin auki vaan 18 ja la suljettu, ja näköjään 15.30 on liian myöhäistä ehtiä päivän katsastuksiin, töistä pääsen vasta aikasintaan 15.00. eli miten helvetissä katsastan auton? onko kellään hyvii katsastusasemii tiedossa tässä pääkaupunkiseudulla jossa pääsis autot läpikin, varsinkin jos on vanhempaa harrasteautokastia..???????

helvetti. raivostuttaa!!


lohjalla kuulemma menee helposti.. en tiedä sen tarkemmin
tane75
Vastaa Viestiin