Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Paussi kirjoitti:Mulla oli ihmeellistä kettuilua kun vein tanen katsastuksee, puuttu hätävilkut nii ei antanu läpi. Se oli ainoo vika, kyllä otti päähä kun ettei voinu antaa siitä sitä korjauskehotusta. A1 katsastus asema oli kyseessä. Huhuja onki kuultu ettei nuo muka "helposti" päästäis läpi.
Paussi kirjoitti:Mulla oli ihmeellistä kettuilua kun vein tanen katsastuksee, puuttu hätävilkut nii ei antanu läpi. Se oli ainoo vika, kyllä otti päähä kun ettei voinu antaa siitä sitä korjauskehotusta. A1 katsastus asema oli kyseessä. Huhuja onki kuultu ettei nuo muka "helposti" päästäis läpi.
teroniusmonk kirjoitti:Paussi kirjoitti:Mulla oli ihmeellistä kettuilua kun vein tanen katsastuksee, puuttu hätävilkut nii ei antanu läpi. Se oli ainoo vika, kyllä otti päähä kun ettei voinu antaa siitä sitä korjauskehotusta. A1 katsastus asema oli kyseessä. Huhuja onki kuultu ettei nuo muka "helposti" päästäis läpi.
Eihän siitä voi hylsyä antaa jos ei oo hätävilkkuja?Ei mullakaan ole ja ihan hyvin menny läpi.
Herkko kirjoitti:Ykkökoppasen kirjassa lukee hätävilkuista:
"ei Suomeen tuotavissa yksilöissä".
Mutta pitääkö nopeusmittarin toimia...?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa