FoMoCo day 2006

Kerhoasiaa kerholaisille. Liity jäseneksi jo tänään! Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1258
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

FoMoCo day 2006

Viesti Kirjoittaja Pj »

Olen ollut yhteydessä Britti Ford kerhon yhteen puuhanaiseen, Mariin. Hän ja hänen tukijoukot elvyttävät FoMoCo day-tapahtumaa Ahvenistolla. Heidän/hänen tarkoitus olisi, että FoMoCo-day heräisi henkiin jälleen. Tuossa ohessa "lainaus" hänen viestistä. KOMMENTOIKAA TAPAHTUMAA!!
Juu tota on muutama oman kerhon jäsen lupautunut...Aina olis parempi
mitä enemmän väkee, sen vähemmän joutus jokainen tekemään. Luulenpa että cossu&rs kerhostakin väkeä irtoo, meillä kun oli syksyllä yhteinen ratapäivä ahvenistolla niin siellä saatiin kohtuu mukavasti hommat jaettua. Niin ja mustang-kerholta kai muutama jeesaa. Kyllä se kai siitä. Tosiaan päivämäärä ei viel selvil kuin että se on 3.9 tai 10.9. Ratkeaa alta kahden viikon.
Palaillaan asiaan ja paa ilmotusta eteen päin et jonkinlainen ratapäivä
tulee syksyllä olemaan.T: Mari
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Joo, tonne sit mennään, musse tuli myytyy, mut Ford jäi...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Jari H
Viestit: 790
Liittynyt: 28 Heinä 2005, 12:19
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H »

Timpallekin tiedoksi, että lakut ja donitsit pitää jättää portin ulkopuolelle. Varikolla niiden kanssa touhuaminen on tällä kertaa kieletty. Ovat kuulemma siellä kuppilassa niin pikkumaisia nykyään.

Sinne järjestely puolelle ei ole vielä mitään armotonta ryysistä ollut, että jos ei muuta tekemistä keksi noille päiville niin talkoisiin mukaan vaan.
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Avatar
Timppa
Viestit: 217
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 20:37
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Jari H kirjoitti:Timpallekin tiedoksi, että lakut ja donitsit pitää jättää portin ulkopuolelle. Varikolla niiden kanssa touhuaminen on tällä kertaa kieletty. Ovat kuulemma siellä kuppilassa niin pikkumaisia nykyään.

Sinne järjestely puolelle ei ole vielä mitään armotonta ryysistä ollut, että jos ei muuta tekemistä keksi noille päiville niin talkoisiin mukaan vaan.
oon tossa lippupojan paikkaa katellu..... (musta ) :oops:
#2
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

jos mun logiikkaan (naisen sellaiseen) voi luottaa niin tuo päivä olisi minun johtopäätöksien mukaan 99% varmuudella 10.9 koska radalle.com mainostaa ratapäiviä ahvenistolla 3.9.
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

:lol:
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Vastaa Viestiin