Scoorpion 2.9 v6 sähkökytkentäkaavio
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Scoorpion 2.9 v6 sähkökytkentäkaavio
moro!!
Satuiskohan kellään oleen tietoa mistä sais scorpion sähkökytkentäkaavion pitääs saada scorpiosta toi kone pelaan usa granadaan
Satuiskohan kellään oleen tietoa mistä sais scorpion sähkökytkentäkaavion pitääs saada scorpiosta toi kone pelaan usa granadaan
Katos Moutinen sivuilta -> http://www.nic.fi/~moutine/capri/cpr_sf.html ja arkisto. Siellä on ainaki jotain...
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Ei Microcatilla mitään seemoja ole. Se on varaosaohjelma. Huoltotiedotteilla ja varsinaisilla sähkökaavamapeissa on kaavat jok'ikiselle piuhalle. Todenäköisesti eivät vain viitsineet kaivella (mikä on valitettavan yleistä) taikka ovat todellakin hukanneet jo niin vanhan auton mapit.
Kysessä siis ruotsalainen '90 2.9 EFi Scorpio automaatilla, yhdella lampaalla ja MAP:lla ilman ilmanmäärämittareita. Tällaisen johdotin Jarnon Mk-I Capriin.
Nelikulmainen 3 x 3 = 9 napainen liitin:
Vihr = Puola miinu (-) / RPM mittari
Vihr/Must = Virtalukko, start
Musta = Virtalukko, virta
Pun/Must = Bensapumppu
Vihr/Rusk = Öljynpainevalo
Valk/Rusk = Vedenlämpötila
Valk/Rusk (pin30) = "Shifteri"
Kelt/Rusk (pin3) = VSS, taikka manuaalina maihin
Kelt/Rusk (pin34) = Ajotietokoneen fuel-flow
Kysessä siis ruotsalainen '90 2.9 EFi Scorpio automaatilla, yhdella lampaalla ja MAP:lla ilman ilmanmäärämittareita. Tällaisen johdotin Jarnon Mk-I Capriin.
Nelikulmainen 3 x 3 = 9 napainen liitin:
Vihr = Puola miinu (-) / RPM mittari
Vihr/Must = Virtalukko, start
Musta = Virtalukko, virta
Pun/Must = Bensapumppu
Vihr/Rusk = Öljynpainevalo
Valk/Rusk = Vedenlämpötila
Valk/Rusk (pin30) = "Shifteri"
Kelt/Rusk (pin3) = VSS, taikka manuaalina maihin
Kelt/Rusk (pin34) = Ajotietokoneen fuel-flow
Kysessä siis ruotsalainen '90 2.9 EFi Scorpio automaatilla, yhdella lampaalla ja MAP:lla ilman ilmanmäärämittareita. Tällaisen johdotin Jarnon Mk-I Capriin.
Ei ei, ylen yksinkertaisia nuo vanhat EEC-IV ruiskut. Vasta EEC-V mallissa on PATS:it jotka hiukan aiheuttaa lisää askartelua. Minkä ikänen Scorppi on kyseessä? Vanhemmissa on ihan erillisenä tuo johtosarja joka on siisti nippu ja se on helppo asentaa toiseen pirssiin.
en tietoa vuosmallista kone laitettu autoon jälkeen päin .
kahdella lampaalla
Ei ei, ylen yksinkertaisia nuo vanhat EEC-IV ruiskut. Vasta EEC-V mallissa on PATS:it jotka hiukan aiheuttaa lisää askartelua. Minkä ikänen Scorppi on kyseessä? Vanhemmissa on ihan erillisenä tuo johtosarja joka on siisti nippu ja se on helppo asentaa toiseen pirssiin.
en tietoa vuosmallista kone laitettu autoon jälkeen päin .
kahdella lampaalla
Joo, yleensä nuo KATti-mallit ovat kahdella lambdalla ja MAP:lla ja KATittomat ovat taas jousitoimisilla kahdella ilmamäärämittarilla. Sitten on näkynyt näitä matalapuristeisia saastemalleja, jotka yleensä ovat tuontivehkeitä. EGR:t, 8,5 ruttu, ja katit.Anonymous kirjoitti: en tietoa vuosmallista kone laitettu autoon jälkeen päin .
kahdella lampaalla
Ei ei, ylen yksinkertaisia nuo vanhat EEC-IV ruiskut. Vasta EEC-V mallissa on PATS:it jotka hiukan aiheuttaa lisää askartelua. Minkä ikänen Scorppi on kyseessä? Vanhemmissa on ihan erillisenä tuo johtosarja joka on siisti nippu ja se on helppo asentaa toiseen pirssiin.
Eli siis kumpi kone toi mun on ja vaikeutuuko homma???
Siinähä sitä onki sitten tekemistä loppu vuodeksi
Taitaa mulla mennä viä ens vuosikin onn niin saaterin käsi noitten sähköjen kans eikä nämä moottorit/autoy oo mulle ennestään milläänlailla tuttuja
Eli siis kumpi kone toi mun on ja vaikeutuuko homma???
Siinähä sitä onki sitten tekemistä loppu vuodeksi
Taitaa mulla mennä viä ens vuosikin onn niin saaterin käsi noitten sähköjen kans eikä nämä moottorit/autoy oo mulle ennestään milläänlailla tuttuja
Nope. Ei mitään merkitystä. Tietääkseni sama tuo liitin, tai ainakin perusjutut samoja. Johtosarja tottakai on noissa erilainen, mutta ei pitäisi ratkaisevasti muuttaa asiaa suuntaan eikä toiseen. Kyllä tolla pitäisi pärjätä.Anonymous kirjoitti: Eli siis kumpi kone toi mun on ja vaikeutuuko homma???