2,9 erot ja muutokset.

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Re: 2,9 erot ja muutokset.

ViestiKirjoittaja Vermilion » 31 Joulu 2020, 16:55

Sultzi kirjoitti:37 tai 53 bemarin loota vaan, MS-koneistuksen kautta kopan hitsaus siihen. Mikalla myös laatikoita valmiina, ilmeisesti muutama bz (bensan loota) jossa ykkönen hieman järkevämpi. En ole 100% varma oliko mikalla jigi lohkoa olemassa v6:selle?

Itellä oli 2.8twinturbon perässä 53dz ja paras vakiolaatikko tähän mennessä jota olen kadulla ajanut. Tälle kaveriksi kunnon timakka vaihdekeppi koriin.

T5 voi unohtaa heti jos haluaa vaihteita joskus vaihtaa ja ovat ylihintaisia läjiä.


Joo, komppaan tosin ite kysyin ihan pikaisesti sitä bensa mallia mutta ei ollu missään sellaista tai hinta oli 3x mitä se diiselin.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Vermilion
 
Viestit: 1532
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Edellinen

Paluu TEKNIIKKA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa