perämetsä kirjoitti:Tilasin jäähdytetyt rs levyt ja satuloiden levityssarjan, tulivat autoracingistä ja hinta oli sopiva.
Tilasinkohan itekin samasta paikasta joskus kun markat oli muuttunnu euroiksi ja hinta tais olla sillon tolla paketilla 200€...
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
perämetsä kirjoitti:Tilasin jäähdytetyt rs levyt ja satuloiden levityssarjan, tulivat autoracingistä ja hinta oli sopiva.
sliksi kirjoitti:Mikäs pääsylinteri/tehostaja paketti ois helpoin vai riittääkö vakio, eteen jää vakio satulat jäähdytetyillä levyillä taakse 309gti satulat ja levyt.
Mois kirjoitti:Onko kokemusta et mahtuuko Taunuksen konepelti kiinni sillä Granadan tehostajalla + pääsylkyllä?
Hokki_74 kirjoitti:sliksi kirjoitti:Mikäs pääsylinteri/tehostaja paketti ois helpoin vai riittääkö vakio, eteen jää vakio satulat jäähdytetyillä levyillä taakse 309gti satulat ja levyt.
Mulla on omat satulat edessä levitettynä ja Sierran satulat takana. Hyvin riittää vakio kokoinen pääsylinteri.
Mulla on se Suzuki Swiftin tehostaja ja pääsylinteri paketti. Sylinterin halkaisia sama kuin Taunuksessa mutta huomattavasti lyhempi se pääsylinteri.
isoatlas kirjoitti:Hokki_74 kirjoitti:sliksi kirjoitti:Mikäs pääsylinteri/tehostaja paketti ois helpoin vai riittääkö vakio, eteen jää vakio satulat jäähdytetyillä levyillä taakse 309gti satulat ja levyt.
Mulla on omat satulat edessä levitettynä ja Sierran satulat takana. Hyvin riittää vakio kokoinen pääsylinteri.
Mulla on se Suzuki Swiftin tehostaja ja pääsylinteri paketti. Sylinterin halkaisia sama kuin Taunuksessa mutta huomattavasti lyhempi se pääsylinteri.
Riittäähän se, mutta isommalla pääsylinterillä saa polkimen liikematkan lyhyemmäksi...ja tietysti moottorista ym. konehuoneen rojuista sitten riippuu se että minkälainen tehostaja yleensä mahtuu olemaan.
Mois kirjoitti:Ostin aikanaan Taunukseen kalliit jarrupalat ja niiden vaikutus jarrutehoon oli huomattava. Oli jotkut Ferodon helvetin kalliit palat. AutoRacingilta muistaaksein ostin. Itel on tossa jemmassa useampi pari jotain Kevlar jarrupaloja, mut en oo niitä viel missään Fordissa päässy kokeilee.
Mois kirjoitti:Ne mun ostamat jarrupalat oli luultavasti Ferodo DS 2500 ja makso 100€ joskus yli 10 vuotta sitten
Eli noi: https://www.autoracing.fi/jarrupalat-fcp167h
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 1 vierailijaa