Missä mun vanha LYO-883 Taunus?

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

roadrunner26
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Touko 2005, 17:56
Paikkakunta: Vantaa

Missä mun vanha LYO-883 Taunus?

Viesti Kirjoittaja roadrunner26 »

Moro,
Eli nostalgiaa pukkaa.
Heräsin toissayönä hienoon uneen,jossa pääosassa oli n 10v sitten myymäni '76 tai'77 2d 2,3 V6 arizonagold metallic Taunus. Rekkari oli silloin vielä LYO-883. Koneen olin vaihtanut alkuperäisen 1.6L tilalle ja siinä oli peltisarjat ja sivuputket,ja ne ÄÄNET!!!! Kori oli täysin ruosteeton ja hieno,sisusta virheetön,joten senkin perusteella olettaisi että ei se ihan ensimmäisenä paaliin ollut menossa. Tunnusomaista oli vielä todella leveät ja levittävät 13"peltimangelssit.
Olisi tosi mukava tietää miten auton elo jatkui/jatkuu nykyään.

Kiitos jo etukäteen

Jan

0442651170,
Avatar
Kullanderi
Viestit: 671
Liittynyt: 30 Marras 2007, 16:23
Paikkakunta: Kesälahti

Re: Missä mun vanha LYO-883 Taunus?

Viesti Kirjoittaja Kullanderi »

roadrunner26
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Touko 2005, 17:56
Paikkakunta: Vantaa

Re: Missä mun vanha LYO-883 Taunus?

Viesti Kirjoittaja roadrunner26 »

Juu,tiedän ton,mutta sieltä ei muuta tietoa ollut kuin että poistettu rekisteristä. Omistajan numeroa ei löydy mistään fonectoista jne. Se olisikin ollut se helpoin tie jos olisi onnistunut.
Avatar
Kullanderi
Viestit: 671
Liittynyt: 30 Marras 2007, 16:23
Paikkakunta: Kesälahti

Re: Missä mun vanha LYO-883 Taunus?

Viesti Kirjoittaja Kullanderi »

roadrunner26
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Touko 2005, 17:56
Paikkakunta: Vantaa

Re: Missä mun vanha LYO-883 Taunus?

Viesti Kirjoittaja roadrunner26 »

Kiitti vinkeistä,mutta samat tiedot,eri osoite. Oletin että tollanen autoyksilö olisi jollekkin tuttu, ja silleen selviäisi nykytila. Varsinkin kun viimeinen omistaja joka sen kilvistä on poistanut,pitää numeronsa salaisena fonectalle.
Vastaa Viestiin