Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
wekku kirjoitti:V6 colognessa täytyy olla aina olla termari paikoillaan, muute kansien vesikierto menee sekaisin, eikä sinne kannata laittaa mitä vaan termaria vaan juuri Cologneen tarkoitettu..
wekku kirjoitti:No jos massikassa on 2 karainen termari, sellaisen se cologne vaatiin että vesi kiertää oikein.
SuperTaunus kirjoitti:Nyt on tutkittu asiaa lisää. Eli lämmöt pysyy nyt kurissa kun käyttää pihassa lämpimäksi ja ajelee nätisti, katsottu digimittarilla nesteestä ja en saanut 76C suurempaa lukemaa. Termarina olen käyttänyt ihan tähän tarkoitettua jota saa motonetistä.
Mutta edelleen poksahtaa nesteet pihalle korkista kun antaa koneelle kierroksia... Sitten alkaa lämmöt nousta kun jäähdyttäjä tyhjenee osittain. Mulla on tässä w123 mersun alumiinijäähdytin. Painetta siis tulee kierroksilla jostain...
Onko 2.8 EFI ja kaasutinkoneisen kansipahveissa jotain eroa? Käytin nimittäin kaasarikoneisen pahveja EFI lohkossa.
SuperTaunus kirjoitti:Kyllä siinä kuitenkin on kansi halki tai kannentiiviste mennyt. Testailin eilennä puristuksia uudestaan ja 3 sylinterin puristukset oli tippuneet ja kun pistää tulpan kiinni siihen pyttyyn niin alkaa jäähdyttimen täyttöaukossa kuplia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 8 vierailijaa