Kerhon tilinumero

Kerhoasiaa kerholaisille. Liity jäseneksi jo tänään! Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Jarkko
Viestit: 204
Liittynyt: 23 Syys 2013, 21:38
Paikkakunta: Raahe

Kerhon tilinumero

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Olen nyt koittanut etsiä foorumilta ja koittanut myös soitella, että löytäisin kerhon tilinumeron.

Tuossa yhdessä topicissa sanotaan et tilinumero löytyy kerhon lehdestä tai voi kysyä Teijolta tai Timpalta

Onko se jotenkin salaista sisäpiirintietoa vai miksi sitä ei voisi olla täällä suoraa näkyvillä?
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1258
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Re: Kerhon tilinumero

Viesti Kirjoittaja Pj »

Nyt kun kerhon kokous on pidetty ja jäsenmaksun suuruus on päätetty tilasin painofirmasta maksukuitit, jotka saapunevat lähipäivinä minulle. Niihin maksulappuihin on painofirmassa laitettu valmiiksi tilinumero, maksun saaja jne.. Kun ne saapunevat minulle ja olen saanut 150 jäsenmaksulappua kirjekuoriin ja vietyä postiin saavat jäsenet posteljoonilta kirjekuoren, jossa on jäsenmaksulappu ja siinä on se tilinumero minne jäsenmaksun voi maksaa. Jäsenmaksut maksetaan sillä viitenumerolla, mikä on siinä tilisiirtolapussa joten katson kerhon tililtä viitenumeron perusteella kuka on maksanut jäsenmaksunsa jne..
#1
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 1.6GX '81 museo
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76 ;)
Pappa Tunturi `75 ;)
Jarkko
Viestit: 204
Liittynyt: 23 Syys 2013, 21:38
Paikkakunta: Raahe

Re: Kerhon tilinumero

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Minun osoite sinulla taitaakin olla, mutta miten sellaisten laita jotka haluavat liittyä uutena joskus myöhemmin? :roll:
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1258
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Re: Kerhon tilinumero

Viesti Kirjoittaja Pj »

Eli jos joku Taunus-harrastaja haluaa liittyä Taunus I-III Clubiin...
Niin ota yhteyttä allekirjoittaneeseen. Ota yhteyttä mieluummin sähköpostilla taunus(ättä)nic.fi tai jos tarvitset "tarkempaa" tietoa, niin voit soittaa iltaisin p.0400-537390 tai txt
Jäsenmaksu on 22€/kalenterivuosi
Lähettelen sähköpostilla jäsenkaavakkeen, tietoa kerhosta ja toiminnasta ja kun on maksanut jäsenmaksun on kerhon jäsen.
#1
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 1.6GX '81 museo
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76 ;)
Pappa Tunturi `75 ;)
Jarkko
Viestit: 204
Liittynyt: 23 Syys 2013, 21:38
Paikkakunta: Raahe

Re: Kerhon tilinumero

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Ok. Tämä selvensi asiaa :peukku: muutama tuttukin saattaisi liittyä.

Mutta mulle voit laittaa maksukaavakkeen tulemaan ja sähköpostinikin sinulla pitäisi olla :)
Vastaa Viestiin