totta tuokin.ja mitä enemmän kierrättää,sitä tärkeämpää.mutta kylläpä on joskus vakio-limput onnettomasti painoitettu.joskus tuntuu ettei niitä o tasapainotettu ollenkaan,on isojakin heittoja ollut.Vermilion kirjoitti:Niin tähän vielä sellainen lisäys vautipyörän pitää olla hyvin tasapainossa. Tärinät aihettavat yleensäduster73 kirjoitti:on noita kevennettyjä ollut paljonkin itellä.ei vaan koskaan fordin ohc-moottorissa.joistakin pystyy ottamaan useita kilojakin pois.ja monestikaan ei voi mitään painoa sanoa,et paljonko voi ottaa.esim itellä tullut kenttiläisissä ainakin kolmen painoista vastaan.
tietysti sekin kestoon vaikuttaa,et kuin pitkään sitä sitten kierrätetetään kovilla kierroksilla.
vautipyörän hajoamisen jos ne yleensä edes hajoaa jostain.
Ohc:n vauhtipyörien erot?
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Re: Ohc:n vauhtipyörien erot?
Subaru Impreza 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3