Noniin nyt on auto taas pyörillään, vaikka ne nyt sojottaakin vähän "sinnepäin", tarvii johonkin viedä säädettäväksi kun vain kerkeää. Käsikopelolla suurinpiirtein suoraan, jotta pääsi tallista ulos ajamaan ilman sen suurempia taisteluita.
Greenstuffit löin myös samalla sisään. Ne penteleet oli niin paksussa maalissa että tarvi puukolla hieroa vähän yläpäistä pois, että mahtui satulan sisään
Enpä semmostakaan ennen oo tavannut. En viitsinyt niitä väkisinkään sinne lyödä. Hieman hierasi maalia pois niin johan sujahtivat nätisti paikalleen.
Katsastusjouset tuli myös vaihdettua ja johan pomppas sanonta pätee varsin hyvin
Uudet öljyt+suodatin ja sitten annoin sen käydä kerran lämpimäksi ulkona jonkajälkeen vähän sähkövikojen selvittelyä mm. toinen rekkarikilvenvalo oli pimeenä ja apparipuolen takavalot vetivät foorttimaisesti diskoa jarruvalojen ja vilkun tahtiin. Aika perus.
Ne kun sai kuntoon niin sitten koitin herätellä puhaltimen moottoria. Turhaan. Ei auttanu ku ottaa se käteen ja purkaa auki.
Se oli jotenkin lyönyt itsensä juntturaan, varmaankin hapettunut pinta liikaa siitä kuparikasasta mihin ne hiilet ottavat kosketuksensa. Kevyt putsaus santapaperilla ja taas rupesi tulemaan liikettä virtaa antaessa.
Viimekesänä ostettu moottori a'la motonet. Lujaa laatua kun noin äkkiä lyö itsensä ns. lukkoon.
Nyt sitten seuraavaksi ne pyörät suoraan ja sinne leimakonttorille!