Käytetäänpäs tätä aihetta. Jos löytyis äkkiä vika..
Eli kaikki toimii paitsi se että kun sytkän säätää 12' EYKK mikä on alfamerin ohjearvo niin tällöin kone alkaa käymään erittäin epätasaisesti ja ennakot pomppii miten sattuu. Kone alkaa käymään tyhjäkäyntiä hyvin kun ennakko säätää arviolta 20-25' EYKK.
Kaasuläpän "säätöruuvin" tarkotushan on vain tarkoitus stopata kaasuläppä ettei pääse haukkamaan kiinni imusarjaan(?) eli siitä ei ole tarkoitus säätää tyhjäkäyntiä vaan tyhjäkäynti piirin on tarkoitus hoitaa tämä.
Osaako kukaan heittää mitään syytä miksi tyhjäkäynti ja ennakot alkaa pomppimaan silloin kun sytkä on "kohdillaan" ja vaatii toimiakseen ennakkoa noin paljon.. kaasuttaessa auto toimii niinkuin pitää eikä rötäämisiä eikä pätkimisiä tule.
Kokeiltu jo toisella tyhjäkäynti venttiilillä mutta ei tahdo skulaavan..
Etten vain ole nyt säätänyt sytkää jotenkin väärin, mutta ohjausboksiin eikä virranjakajalle mene alipainetta jota nyppästä irti säädön ajaksi. Pitääkö mahdollisesti joku johto olla kytkemättä tms.?
Toivottavasti tästä selityksestä sai jonkun tolkun..