Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
TaunusVolvo2.3 kirjoitti:Olen nyt tilaamassa V6T3 nokkaa burtonpowerilta ja sain semmoisen käsityksen että vanha nokka pitää lähettää sinne tilalle, onko totta?
No ei kai sentään... Ethän vain katsele mitään takuupalautus systeemiä.
Nokat harvemmin ovat mitään panttilaitteita. Jarrusatulat, laturit tms. asia erikseen.
TaunusVolvo2.3 kirjoitti:Olen nyt tilaamassa V6T3 nokkaa burtonpowerilta ja sain semmoisen käsityksen että vanha nokka pitää lähettää sinne tilalle, onko totta?
No ei kai sentään... Ethän vain katsele mitään takuupalautus systeemiä.
Nokat harvemmin ovat mitään panttilaitteita. Jarrusatulat, laturit tms. asia erikseen.
Joo, kyl sinne pitää ekaks lähettää vanha nokka ja ne hioo sen sulle sopivaksi Ihmettelin itekin tota asiaa ja varmistin vielä asian laittamalla sinne sähköpostia. Burtonilta ei enää saa uudesta aihiosta tehtyjä V6 nokkia.
Soittelin, sinne Piper Cams ei enään toimita/tee cologneen nokkia, jollei varastoon oo jänny.
Fast road/Ultimate road nokkia ei kuulemma enään ole.... itse olisi ostannu sellasen
mutta ei saa enään.... pitänee kohta vaihtaa Cologne pois ja laittaa tollanen 3.5l ecoboosti
pellin alle.... siihen luulis saavan hetken aikaa osia vielä.
Hiottujahan ne uudesta aihiosta tehdytkin on, mikä ongelma siinä on kun pintakäsittelyt tehään asianmukasesti ja olettaisin tunnettujen nokkapajojen näin tekevän.
Onhan se nokka mahollista hiotuttaa kotomaassakin.
p3 kirjoitti:Hiottujahan ne uudesta aihiosta tehdytkin on, mikä ongelma siinä on kun pintakäsittelyt tehään asianmukasesti ja olettaisin tunnettujen nokkapajojen näin tekevän.
Onhan se nokka mahollista hiotuttaa kotomaassakin.
p3 kirjoitti:Hiottujahan ne uudesta aihiosta tehdytkin on, mikä ongelma siinä on kun pintakäsittelyt tehään asianmukasesti ja olettaisin tunnettujen nokkapajojen näin tekevän.
Onhan se nokka mahollista hiotuttaa kotomaassakin.