Lahden Classic Motor show 4.-5.5.2013

Tapahtumat, paikalliset tapaamiset ja treffit ilmoitetaan tai sovitaan täällä. Ei kerhon virallisille tapahtumille. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Yames
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Syys 2006, 09:29
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja Yames »

...tuli kyllä käytyä, mutta hiekkakentälle joutui ajamaan, vaikka kello oli saapuessa vasta 9:50. Porukkaa paikalla viime vuotta enemmän, joten enpä sitten bongannut ketään tututtua 3h aikana.
French- Citroen C5 Break 2.0 HDI -05
Powered by OHC EFI + IHI (ver. II) - Ford Taunus Turnier -72

Friends don`t let friends drive Ford =)
Old Fords never die, they just get faster !
ardhu
Viestit: 591
Liittynyt: 17 Kesä 2011, 09:14
Paikkakunta: Hyvinkää/kouvola

Viesti Kirjoittaja ardhu »

Mä tulin joskus 11 aikaan, ei päässy harrasteparkkiin ja jonoa oli aivan pirusti.. Mutta joskus klo 13 pääs aika hyvin sisään.. Muutama taunus tuli bongattua, keltanen mk1, farkku mk1, huippukuntonen mk3 ja JiiTeen tunnistin ja farkkuki nähty. Capreja tuli enempi bongattua 8 ) ja yhret jarrukaupatki tuli tehtyä!

Täytyy kyllä sanoa että harrasteparkit ovat paljon kiinnostavampia kuin itse näyttely.

Takastulo matkalla taunuksen putki meni katki äänenvaimentimen kohtaa ja sen jälkeen 1.6 tuhnus kuulosti ihan ralliautolta : D
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Olisin ollu ihan tulo kunossa, mut kyyti puuttu!
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
rasavili
Viestit: 134
Liittynyt: 24 Touko 2012, 15:05

Viesti Kirjoittaja rasavili »

Yames kirjoitti:...tuli kyllä käytyä, mutta hiekkakentälle joutui ajamaan, vaikka kello oli saapuessa vasta 9:50. Porukkaa paikalla viime vuotta enemmän, joten enpä sitten bongannut ketään tututtua 3h aikana.
Tätä farkku sliipperiä kävin pariin kertaan kurkkimassa :D
Vähän kympin jälkeen olin pelipaikoilla, aivan älyttömät jonot. Onneksi
hankin lipun etukäteen vaikka hienoinen pettymys näyttely olikin. Pihalla oli
kyllä hienoa kalustoa.
Vermilion
Viestit: 1636
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

Mois kirjoitti:Olisin ollu ihan tulo kunossa, mut kyyti puuttu!
Höyryjuna kulkee kouvolasta sinne...

Mitä itse oli lahdessa 9.55 ja parkkipaikalla 10.20. Vaihdelaatikko kuumeni paikallaan rumputtamiseen ja eteenpäin nykimiseen niin paljon että ei meinannu vaihteet enään mennä paikalleen.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
JiiTee
Viestit: 489
Liittynyt: 05 Elo 2004, 12:50
Paikkakunta: Vampula

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

Juu, tuli tehtyä kevään ekat ajelut tänne. Tane ulos tallista ja baanalle... Yhden jälkeen päästiin paikalle ja harrasteparkissakin oli jo tilaa siinä vaiheessa. Muutamat tutut tuli bongattua ja vaihdettua vähän kuulumisia. Paljon komeeta kalustoa taas näytillä sisällä sekä ulkona.
Avatar
Timppa
Viestit: 217
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 20:37
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Vermilion kirjoitti:
Mois kirjoitti:Olisin ollu ihan tulo kunossa, mut kyyti puuttu!
Höyryjuna kulkee kouvolasta sinne...

Mitä itse oli lahdessa 9.55 ja parkkipaikalla 10.20. Vaihdelaatikko kuumeni paikallaan rumputtamiseen ja eteenpäin nykimiseen niin paljon että ei meinannu vaihteet enään mennä paikalleen.
:D Olisit Simo ilmoittanut niin olisin vienyt sut sinne.
Vaihdelaatikko kuumeni paikallaan rumputtamiseen ja eteenpäin nykimiseen niin paljon että ei meinannu vaihteet enään mennä paikalleen
Huhhuh,on ärjy peli...jos vähän isompaa viskoa laittais ja ohjais ilmaa vaihdelaatikolle niin pysyy viilenä... :oops:
no eikai...kytkin ei jostain syystä irrottanut kunnolla tuossa kohtaa,siksi ongelmia.
#2
Vermilion
Viestit: 1636
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

[/quote]
Huhhuh,on ärjy peli...jos vähän isompaa viskoa laittais ja ohjais ilmaa vaihdelaatikolle niin pysyy viilenä... :oops:
no eikai...kytkin ei jostain syystä irrottanut kunnolla tuossa kohtaa,siksi ongelmia.[/quote]

T5 ois paremmin jäähtyvä, ja tosiaan se on tuo kytkin, koska se ei oo koskaan pelannu oikein kuumana.
Vissiin tuossa AP-racing mallissa se levy kuumassa jotenkin jummaa. Välityksetkin on niin harvat, että ei oo kiva ajaa kaupungissa. Automaatti olis kaupungissa asiaa.
Olis pitänny tulla tunnin aikasemmin tai sitten, reilusti myöhemmin niin olis säästynny siltä ruuhkalta.
Aivan surkeet järjestelyt. Hirveen jono parkkipaikalla ja sisään. Pihalla ei ollu edes bajamajoja, että olis voinu käydä kusella. Sisälläkin sairaat jonot vessassa... menihän se 7h käymättä kusella, hieman vaan kyrsii tollanen. :twisted:
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Paikallinen Harrastaja
Viestit: 241
Liittynyt: 14 Touko 2012, 20:12

Viesti Kirjoittaja Paikallinen Harrastaja »

Just kotiuduttu. Järjestelyistä ei mulla pahaa sanottavaa. Puolenpäivän aikaan saavuttiin, ja liikenteenohjaaja kertoi että parkki täynnä, lähimmät tyhjät löytyy linjuri-asemalta joka oli vain parin korttelin päässä. Taidettiin ajaa kuitenkin johonkin siihen lähelle muuhun parkkiin, josta oli lyhyt matka kävellä puiston läpi. Pihalla oli aika järkyttävän mittainen jono joka veti kuitenkin todella hyvin! Vielä kun vaihtoi käteiskaistalle lippuluukulla oli lipun osto nopeaa. Vessaankaan ei tarvinnut varmaan minuuttia pidempään jonottaa. Itse näyttely oli mun mielestä just hyvä. En sen enempää keskittynyt arvostelemaan kenenkään maalipintoja tms. vaan katselemaan hyvällä fiiliksellä paikalle saapunutta näyttelykalustoa. Kolme tuntia kävelyä ilman taukoa meni täysin huomaamatta. Ilmeisesti oli mieluisaa katseltavaa... Oikein erinomainen ajatus on ollut laittaa myyntikojut yhdelle "kauppakadulle" eikä ripotella niitä ympäriinsä. Kävin toki nekin tsekkaamassa, mutta kuka ei halua, voi jättää ne kätevästi väliin. Ulkoalueet olivat jo itsessään koko ajan vaihtuva näyttely. Kadunvarsiparkeissakin oli aika hurjia menopelejä, joita en varmaan edes nää toiste, esim. R5T :shock: . Vaikutti kalusto kaupungilla hieman sellaiselta että tänne lähdetään käymään sillä harrastepelillä, mikä luo ihan omanlaisensa fiiliksen koko hommaan. Väkeä oli mukavasti paikalla ja tänne tulee varmasti lähdettyä toistekin.
Avatar
RumaUgly
Viestit: 155
Liittynyt: 26 Syys 2009, 10:58
Paikkakunta: Vantaa

Lahti

Viesti Kirjoittaja RumaUgly »

Sunnuntaina paikalla vesisateen kera. Porukkaa ei ollut paljoa mikä oli vain hyvä asia. Sisällä ei tarvinnu töniä ja näki kunnolla. Kaksi tanea näin lähtiessä parkissa.
Taunus kasteli sitten lähtiessä tulpat ja hyyty siihen pihalle. Työnnettiin sivuun ja ooteltiin. Sitten taas mentiin. Avulias kaveri tuli apuun......tai siis luulin mutta ainoo syy miksi se tuli siihen oli että sai valokuvan mun kasikympin lätkästä :-/ . Kiitos työntöavusta....saatana.
Muuten oli jälleenkerran hyvä näyttely.
Ford Taunus 1,6 4d 1975 MR
Triumph Herald 1200 convertible 1967


Kauneus on katoavaista mutta rumuus pysyy
Avatar
zmuli
Viestit: 663
Liittynyt: 12 Marras 2010, 19:32
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja zmuli »

Nostellaans vähän tätä tämän vuoden threadia!

Mimmoset on suunnitelmat ensi keväälle? 3.-4. Toukokuuta näyttäis osuvan kalenteriin
-Pori Connection-
Vermilion
Viestit: 1636
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

Itse en ole tulossa, jäi tämän vuoden käynnistä niin huono maku. Parkkipaikka oli täynnä, piti ajaa johonkin katukivetykselle, aivan älytönruuhka. Vessoja ei ollu. Joutui jonottamaan sisälle yli puolituntia.

Ja olin omasta mielestä ajoissa noin 15min ennen ovien aukaisua...
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
ardhu
Viestit: 591
Liittynyt: 17 Kesä 2011, 09:14
Paikkakunta: Hyvinkää/kouvola

Viesti Kirjoittaja ardhu »

Eiköhän sinne täydy raahautua. Vermilionin kanssa vähän samat fiilikset. Tosin omasta mielestä harrasteparkissa on enemmän nähtävää kuin sisällä 8)
Avatar
zmuli
Viestit: 663
Liittynyt: 12 Marras 2010, 19:32
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja zmuli »

Tarkoitus ois kyllä tulla neitsyys kyseiselle tapahtumalle rikkomaan. Kyl pitäis keriit sitä ennen auto madaltaa ja sisäänajaa kesän tulevia koitoksia varten :D
-Pori Connection-
Vastaa Viestiin