FoorttiFani kirjoitti:jees jees, hyviä pointteja tullut paljon. Mieluiten tosiaan käyttäisin jotakin fordin konetta ja koppa senkin takia vanha et onha ne paremman näkösiä

. Ja tilava konehuone ois kyl mukava tämmöses rakentelus, et granu ois siin mieles sit hyvä. Mites granujen perät, onko miten hepposia ja onko porukka sovitellu parempia? consul taitaa olla aika liki sama auto?
Just juu et oharista tulis ylätehonen turbokäytös. joku v6 vois olla iha hyvä, ei varmaa hirveesti hankalampi. Megasquirt vaatii ilmeisest antureita ainakin pakosarjaan ja kampuralle? Onkos tuo kampuran asentotunnistin vaikee toteuttaa? Ja mitenkä käytönnössä eroo v kone yhellä tai kahella turbolla?
granada ja consul pääpiirteittäin samoja autoja, lähinnä varustelueroja
consul on enemmän se "hinnat alkaen" malli.
erillisjousitetulla takapäällä ovat, tais joku olla sovitellu cossun murikan tonne..
(ei ollu kovinpahan oloinen homma, joskus jossain lukenu projektiosiota)
kyllä se mega joo jotain pientä tarvii, itse en ehkä megaa laittaisi autoon jolla
pitää lähteä jonnekkin oikeasti kauas kotoa.. senverran paljon tuntuu olevan
käyttäjillä ongelmia.. toisaalta lähinnä negatiiviset kokemukset kantautuu
eteenpäin.. tiedäsitten onko totuuden perää, mutta näin itse koen asian tällähetkellä..
Toisaalta turbolaite jos tulee ja hinnalla on oikeasti väliä niin onhan mega hyvinkin
kilpailukykyinen.. jos sitten jollain minimi kokoonpanolla ja kikkailulla..
Mutta tod.näk jonkun megaAsiantuntian tarvii jotta saa kunnolla pelittämään..
tai ainakin nopeuttaa asiaa huomattavasti.. megastakin monta eri versiota.. ja hintaa..

Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..