Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Sekotetaan vielä pakkaa senverran,että MK1 sierroissa on yleensä sitä isompijakoista webrua,kun alkuperäinen muuttuvakurkkuinen paska on vaihdettu korvausWeberiin...
Tomi kirjoitti:Sekotetaan vielä pakkaa senverran,että MK1 sierroissa on yleensä sitä isompijakoista webrua,kun alkuperäinen muuttuvakurkkuinen paska on vaihdettu korvausWeberiin...
Hyvä huomio, dfth sarja on jo pienemmällä jaolla ja dgav isommalla.
Nuo kaks taitaa olla yleisimmät kaks kurkkuset.
2.0 sierroissa on 84 vuoteen asti tää dgv/dgav.. 85 vuodesta alkaen muistaakseni sit se missä alipaineella aukee toinen kurkku. ja scorpioissa on kaikissa se...
Elikkä summasummarum ohc imusarjat sopivat keskenään yhteen oli sitten tanen tai sierran mutta kaasareiden pulttijaoissa on eroja,ymmärsinkö oikein
noita kaasareitahan tuntuu olevan pilvin pimein...
Viittiskö joku vielä selventää noiden weberien erot eli kun löytyy dgv,dgav,dfth ja mitähän vielä?ryypyn toiminnoissako ne erot vaan piilee?dgv nyt ainakin manuaali ryypyllä mutta minkälaiset automaattiryypyt noissa muissa on ja onko ne luotettavia ettei ala kiusaamaan jos semmoisen löytää/ostaa?