Ford Taunus Stw -81 *Stage 2...*

Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Mois kirjoitti: tYKKÄÄN

.... :roll:
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Sikaosasto 90%:sti koteloitu eli kahta peltiä ja saumojen siistimisiä vaille valmis puhallettavaksi ja maalattavaksi.

Jokunen kuvatus galleriassa.
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Aamusta nakkasin pojan emännän pikkusysterille hoitoon ja toiveissa oli saada loput käikäleet hitsailtua valmiiks... Eilen kävin hakemassa lisää hitsauslankaakin valmiiksi.. niin pitihän se suojakaasu sitten loppua kesken hommien. Pullosta on painemittari rikki niin en osannut varautua "kun justhan mä sen kävin täyttämässä". Mutta, 95% hitsattu ny -> http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... CN0306.JPG

Painelin sitten kostoksi tallilta treenikämpille ja tein maailman kovimman heviriffin. :lol:
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Luhtis kirjoitti:
Mois kirjoitti: tYKKÄÄN

.... :roll:
TYkkäsin niin paljo, et lauantai illasta keskiviikko päivään katos muistista ihan kaikki... Eli päivät hukassa, oisko jollain myydä hukassa olevat päivät... Anteeksi tää kommentti...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Mois kirjoitti:
Luhtis kirjoitti:
Mois kirjoitti: tYKKÄÄN

.... :roll:
TYkkäsin niin paljo, et lauantai illasta keskiviikko päivään katos muistista ihan kaikki... Eli päivät hukassa, oisko jollain myydä hukassa olevat päivät... Anteeksi tää kommentti...
Joo sulla oli ollu Caps Lock päällä ainaki paris paikas missä olit käyny :lol:
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Luhtis kirjoitti:Aamusta nakkasin pojan emännän pikkusysterille hoitoon ja toiveissa oli saada loput käikäleet hitsailtua valmiiks... Eilen kävin hakemassa lisää hitsauslankaakin valmiiksi.. niin pitihän se suojakaasu sitten loppua kesken hommien. Pullosta on painemittari rikki niin en osannut varautua "kun justhan mä sen kävin täyttämässä". Mutta, 95% hitsattu ny -> http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... CN0306.JPG

Painelin sitten kostoksi tallilta treenikämpille ja tein maailman kovimman heviriffin. :lol:
Alkaa tunnistaa auton alustaks ku ei näy läpi enää
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Drifter_ kirjoitti:
Mois kirjoitti:
Luhtis kirjoitti:
.... :roll:
TYkkäsin niin paljo, et lauantai illasta keskiviikko päivään katos muistista ihan kaikki... Eli päivät hukassa, oisko jollain myydä hukassa olevat päivät... Anteeksi tää kommentti...
Joo sulla oli ollu Caps Lock päällä ainaki paris paikas missä olit käyny :lol:
Joo, ei jaksa korjailla, sormet hyppii aina väärille näppäimille ihan selvinkin päin. Välil ei ees selvinpäin jaksais alkaa kirjottaa uudestaan. Ku ei oo hallinnas toi 10-sormi järjestelmä, eli en kato mitä tekstii tulee näytölle ennenku oon kirjottannu kaiken :) Sit on viel jonkinlainen lukihäiriö, eli kirjotan kokoajan väärin, eli oikeet kirjaimet mut yleensä vääräs järjestykses :)
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Drifter_ kirjoitti:
Alkaa tunnistaa auton alustaks ku ei näy läpi enää

:D

Joo, kyl se siitä. Pari saumaa viel.

Sit enää loppuauto nippuun... :lol:
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Onko valmis tehonmittaustilaisuuteen???
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Luhtis kirjoitti: Joo, kyl se siitä. Pari saumaa viel.

Sit enää loppuauto nippuun... :lol:
Joo ei näissä hommissa tunnu työlista koskaa lyhenevän, sinne keksii aina vaa lisää mennessää eikä loppua näy :lol:
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Mois kirjoitti:Onko valmis tehonmittaustilaisuuteen???

On varmasti, sitä ei tosin kukaan tiiä minä vuonna :lol:
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Drifter_ kirjoitti:
Luhtis kirjoitti: Joo, kyl se siitä. Pari saumaa viel.

Sit enää loppuauto nippuun... :lol:
Joo ei näissä hommissa tunnu työlista koskaa lyhenevän, sinne keksii aina vaa lisää mennessää eikä loppua näy :lol:
Joo, kaaret pitäs vääntää ja mitähän kaikkee mä tossa oon suunnitellu lisää.. enää muistakaa edes kaikkee :)
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Kaarii ei tarvi tehonmittaukseen. Ei olla koskaa sun kanssa ees vissii ainakaa selvinpäin juteltu naamatusten, oon vissii niin ujo ja teikä sen verran rujonnäkönen, et ei kehtaa tulla juttusille. Korjataan tilanne tänä vuonna :wink:
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Täh, olithan sä siel olikohan se nyt 2010 ku toi mun taunus penkitettiin? Ja viime vuonnaki ku nokivasaraa laulatettiin? Kylhän me sillon turistiin. vai olitsä känäs? :D


Ja joo, ei tartte kaaria penkkiin mut en jaksais kasaa koko autoo nippuun vain penkityksen takia ja sit purkaa uudestaan kaarien tekoo varten. Parempi nyt tehä ku on levällään ja sisusta pois jne.
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Luhtis kirjoitti:Täh, olithan sä siel olikohan se nyt 2010 ku toi mun taunus penkitettiin? Ja viime vuonnaki ku nokivasaraa laulatettiin? Kylhän me sillon turistiin. vai olitsä känäs? :D


Ja joo, ei tartte kaaria penkkiin mut en jaksais kasaa koko autoo nippuun vain penkityksen takia ja sit purkaa uudestaan kaarien tekoo varten. Parempi nyt tehä ku on levällään ja sisusta pois jne.
Olin selvinpäin, mut en muista et ois yhtään turistu :lol:
Tomin kans jotain turistiin siit sun nokivasarast ja taidettii muutama sana vaihtaa tosiaan, ku hamusin sitä konetta mun Transportteriin. Muisti on vaan niin lyhyt :)
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Vastaa Viestiin