Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Sipistelin vielä vähän pohjaa, sorvasin rosteritangosta "puslat" etukelkan kiinnitykseen ja sitten rupesin vähän helmoja tekemään, muutamat koepalat kanttailtu ja todettu että onnistuu niinkun ne olin suunnitellutkin tehdä, ja tulee just niin hienot kuin visioinkin tästä kuvia sitten kunhan ne on paikallaan
Helmat täppäilty paikoilleen, onnistui ainakin tähän mennessä ihan hyvin, toisinsanoen siis en innostunut hitsaamaan liikaa kerrallaan eikä siis tullut perunapeltoa niihin mutta vielä on tekemistä noissa. Onneks pohja on hitsauksien osalta valmis, nyt alkaa nää työläämmät, näkyviin jäävät hommat..
Akselit paikallaan, koppa vielä grillissä kun en ehtinyt aamulla laittaa jousia ja iskareita paikalleen. Huomenna täys päivä auton kimpussa, jos vaikka etenis taas vaihteeksi
Jep jep, koppa rullaa, loksut paikallaan, kone ja loota paikallaan, rattiakseli kiinni. Meni yllättävän helpolla tuo ohjaus, löysäsin vain kabiinista rattiputken kiinnityspultit ja vedin ulospäin sen verran kun oli pultinreijissä varaa, ja se riitti. tosin vain juuri ja juuri niin että se kolmionmuotonen pää meni ihan pohjaan siinä nivelessä. riitti kumminkin
Laatikon palkki tekemättä vielä. Järjetön maasturi ainakin vielä kun ei kopassa ole mitään kiinni.. rälläkkähommia saattaa siis olla luvassa
Tero_S kävi ohikulkiessaan tiputtamassa iso-yoke-mallisen kardaanin ja laturin ja pensapumpun jotka jäi kyydistä autoa hakiessa. Jordaania tarvii vähän lyhentää, ja sitten voi senkin heittää loppujen puhallettavien nippeleiden joukkoon että pääsee maalailemaan niitäkin.
Löysin varastosta myös edelliseen projektiin ostamani 2" äänenvaimentimet jotka jäivät silloin käyttämättä, passaavat tähän rassiin enemmän kuin hyvin
Joo mulla on niitä jo, malibun putket tuli tuettuu sellasil kans, tuli pirun hyvä, ei kolkottanu eikä roikkunu eikä mitää muutakaa mikä ärsyttää yleensä suunnattomasti.