Tane Coupe 2.8 V6 -74
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Kyllä aivan, voi perkele suoraan sanottuna.. Minä olin makselevinaan tyytyväisenä kasan laskuja pois ja meinasin että kaikki saatiin maksettua. Tietysti sieltä jäi tämä välistä.. Suuret pahoitteluni. Piti oikeen tarkistaa vielä nettipankista. Mutta lähtee tulemaan rahat kiireen vilkkaa.
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74
noniin muuten tuli sähköt kuntoon paitsi moottorinohjaus puoli sekä takavaloille jäi piuhat vetämättä koska 100m kela loppui kesken, tuli aika yllätyksenä.. Meinasin ensin et pärjää 50-70metrillä mutta eih..
Sitte laitoin 13" tykkivanteet kiinni mistä on kuva galleriassakin.. Niin näyttääpä aika hölmölle, jotenki tuntuu et edessä olis liian korkealle nostavat jouset ja takana olis aika normi korkeus. Ostin pari kolme vuotta sit ne jouset Motonetistä, jotenki tuntuu että sälli ei oo antanu oikeanlaisia jousia mulle mukaan sieltä. Sillonki kyllä katoin samaa kun ne asensin sillo ostamisen jälkeen mutta alla oli 14" ja 65 oli profiili ei näyttäny niinkää hullulta mutta nyt näiden kanssa on aika paha ja madallus olis kiinnostava asia tehdä.
Sitte laitoin 13" tykkivanteet kiinni mistä on kuva galleriassakin.. Niin näyttääpä aika hölmölle, jotenki tuntuu et edessä olis liian korkealle nostavat jouset ja takana olis aika normi korkeus. Ostin pari kolme vuotta sit ne jouset Motonetistä, jotenki tuntuu että sälli ei oo antanu oikeanlaisia jousia mulle mukaan sieltä. Sillonki kyllä katoin samaa kun ne asensin sillo ostamisen jälkeen mutta alla oli 14" ja 65 oli profiili ei näyttäny niinkää hullulta mutta nyt näiden kanssa on aika paha ja madallus olis kiinnostava asia tehdä.
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74
noo jos 15cm pudotat, niin alkaa näyttää normi autolta... pudota myös takaa.Paussi kirjoitti:Sitte laitoin 13" tykkivanteet kiinni mistä on kuva galleriassakin.. Niin näyttääpä aika hölmölle, jotenki tuntuu et edessä olis liian korkealle nostavat jouset ja takana olis aika normi korkeus.
nyt tulee mieleen monsteripeli.
-13 auris hybrid; -97 bmw 523; -30 a-ford
-01 HD; -81 Dniepr sivari; -59 Zündapp Bella
-59 Göricke; -59 Husqvarna; -59 Victoria
-01 HD; -81 Dniepr sivari; -59 Zündapp Bella
-59 Göricke; -59 Husqvarna; -59 Victoria
Siis kyllä vaan, on aika järkyttävä tällä hetkellä Edestä ja takaa pudotetaan juu.pexi kirjoitti:noo jos 15cm pudotat, niin alkaa näyttää normi autolta... pudota myös takaa.Paussi kirjoitti:Sitte laitoin 13" tykkivanteet kiinni mistä on kuva galleriassakin.. Niin näyttääpä aika hölmölle, jotenki tuntuu et edessä olis liian korkealle nostavat jouset ja takana olis aika normi korkeus.
nyt tulee mieleen monsteripeli.
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74
Juu tämä on just se sama coupe SIT-622. Mitä ne puhuu täällä että "Rampan" vanha coupe. Onhan toi vähä tollanen koriltaan aina huono ollut, kukkaa siellä täällä. Osto hetkestä asti ollut mielessä tälläinen suurempi remontti mutta ei ollut kunnon paikkaa silloin. Jos tuo nyt valmistumisen jälkee hetken kestää nii olis hyvä vaikka onhan nämä ikuisia hommia näiden kanssaTehro kirjoitti:Onks tää coupe se sieltä kökkelistä? Ei ois uskonu että sitä saa noin rutkasti korjailla nopeella vilasulla
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74
tänään käyty tallilla, hain samalla Matkahuollosta sisävalon jonka olin tilannut forumilaiselta. Aika hienon näkönen on ja aivan kun uusi.
Sitten tuli vedettyä kärjettömälle piuhat, sekä startille. Moottori kyllä saatiin pyörimään mut ei käynnistynyt. Must vähän tuntuu et se sytkämoduli olis vaihtokelpoinen jo päälle päin vähän sen näköinen on. Ja sitten katsoin sitä liitintä lähtiessäni niin pari johdinta on haurastunut liittimen tyvestä sen verran et ykski tais olla enää muutamalla säikeellä kiinni vaan, voi vaikuttaa tietysti asiaan. Paha lähtee niitä johtimiakaan korjaamaan kun on umpinainen liitin siinä.
Täytyy jostai kysellä sellasta, vinkkejä saa antaa jos jostain löytyis käytetyt hyvät sytkäosat tuohon. Tai uudetkin kelpaa tietysti.
Sitten tuli vedettyä kärjettömälle piuhat, sekä startille. Moottori kyllä saatiin pyörimään mut ei käynnistynyt. Must vähän tuntuu et se sytkämoduli olis vaihtokelpoinen jo päälle päin vähän sen näköinen on. Ja sitten katsoin sitä liitintä lähtiessäni niin pari johdinta on haurastunut liittimen tyvestä sen verran et ykski tais olla enää muutamalla säikeellä kiinni vaan, voi vaikuttaa tietysti asiaan. Paha lähtee niitä johtimiakaan korjaamaan kun on umpinainen liitin siinä.
Täytyy jostai kysellä sellasta, vinkkejä saa antaa jos jostain löytyis käytetyt hyvät sytkäosat tuohon. Tai uudetkin kelpaa tietysti.
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74