Tane Coupe 2.8 V6 -74
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Noniin tulihan se leima sieltä vihdoinki eilen, eikä menny ku kesä tän kanssa ruuvatessa Tämä kuitenkaan kehumisen arvonen juttu ole Ei se helpolla tullu kuitenkaan.. Jälkitarkastukseen oli merkattu ne ovet ja sitten putkenvuoto joka sitte anto niitä desipelejä "liikaa". Noh ovia se kehu että nyt näyttää hyviltä, ja kysyi sitten onko toi putki vieläkään mun mielest korjattu. Sanoin että on ja on lievemmät äänet mitä edellisellä kerralla. Se oli sitten jo hylkäämässä tota heti yhen sen vuodon takia, nii siinä vaiheessa alko käämi palaa. Puhuin sitten sille että ethän sä voi yhden putken vuodon takia hylkää koko tanea. Nii se intti vielä siinä vastaan minkä kerkes.. Lopussa sitten kuitenkin laitto mulle hyväksytyn puhtailla papereilla, ja tokas että mee ja korjaa se putken vuoto heti. Näinhän mä sitten tein. Mutta on se kyllä taas ollu menoa ja meininkiä.
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74
Löytys yksi 3.78.1 välityksinen projektiperä..
elikkä pikkujarruilla ja pikku-atlashan se muutenkin on.
Uudet pyöränlaakerit ja purettu jo siihen asti että
toisella puolella on vielä puolet laakerista tiukasti jumissa
Mallia lisää öljyt ja pulttaa osat kiinni..no on jonkun verran tekemistä
mutta pitäs olla suht vähän ajettu.
Maksoin perästä 50 ja laakereista jonkun 60 euroa.
elikkä pikkujarruilla ja pikku-atlashan se muutenkin on.
Uudet pyöränlaakerit ja purettu jo siihen asti että
toisella puolella on vielä puolet laakerista tiukasti jumissa
Mallia lisää öljyt ja pulttaa osat kiinni..no on jonkun verran tekemistä
mutta pitäs olla suht vähän ajettu.
Maksoin perästä 50 ja laakereista jonkun 60 euroa.
Taunus Maximus =)
Noo mä kyselen uudestaa tarkemmin sitte ku on ajankohtasta (ku on rahaa) ...eli joskus ens keväänä tmsPaussi kirjoitti:See on tuo yhen puol tutun autokorjaamo tossa Kauklahdessa mist oon lähtösinki tai siel oon asunu melkee koko ikäni Voin antaa sen numeron jos kiinnostaa?
Tekee kyllä hyvää jälkeä, on hitsannu tanea ennenki. Pohjaa vähän esim.
Vois kyllä melkee mennä näyttämää tota mun pohjaa sille et tekiskö ja miten paljo haluis rahaa kouraansa.. se perinteine eli taka-alatukivarren paikka korissa ja varapyörän kotelon pohja ja vähä takapyörän kaaret takakontin puolelta. Ku ei oo itelläkää paikkaa missä tehä oikee kunnolla...
Noo täytyy kattoo sitä sitten kun tuun sen tankin hakee sulta. Ens viikolla muuten olis hyvin aikaa. Soittelen sitten alku viikosta.Janzamar kirjoitti:Löytys yksi 3.78.1 välityksinen projektiperä..
elikkä pikkujarruilla ja pikku-atlashan se muutenkin on.
Uudet pyöränlaakerit ja purettu jo siihen asti että
toisella puolella on vielä puolet laakerista tiukasti jumissa
Mallia lisää öljyt ja pulttaa osat kiinni..no on jonkun verran tekemistä
mutta pitäs olla suht vähän ajettu.
Maksoin perästä 50 ja laakereista jonkun 60 euroa.
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74
Juu ei siinä mitää, laitan sulle numeron tulee nii on sitten valmiina kun tarttee viedä. Onhan toi joo aika hinnakasta touhua, itekki meinas tosiaa tipahtaa ku näki sen summan mitä se vaatii nyt multa korvaukseks. Noo mutta kyllä siitä selvitää jollai tavalla :?
Edit: Vastaus Drifterille.
Edit: Vastaus Drifterille.
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74
No joo siinä olis unelma paikka Olishan tollanen kiva, täytyy pistää tavoitteeks se omakotitalo tallilla. Sitten kun tässä vähä vanhennutaan ja rahaa on (mukamas )vtormane kirjoitti:Kaveri osti hirsitalon isolla pihalla ja autotallilla maalta, ihan sen takia että saa laitella autoja
Ja yks tuttu kerää vanhoja autoja, taitaa olla jo 60 kasassa. Fordeja paljon...
Että semmosta harrastustoimintaa...sori ot.
No siinä on se sun tuttus ihan perinpohjin sitten autoharrastajien harrastaja
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74
Kuulemma siksi alkoi noita haalimaan kun nykyään lyödään paaliin kaikki vanhat romut. Että jäis jäljelle jotain.Paussi kirjoitti:No joo siinä olis unelma paikka Olishan tollanen kiva, täytyy pistää tavoitteeks se omakotitalo tallilla. Sitten kun tässä vähä vanhennutaan ja rahaa on (mukamas )vtormane kirjoitti:Kaveri osti hirsitalon isolla pihalla ja autotallilla maalta, ihan sen takia että saa laitella autoja
Ja yks tuttu kerää vanhoja autoja, taitaa olla jo 60 kasassa. Fordeja paljon...
Että semmosta harrastustoimintaa...sori ot.
No siinä on se sun tuttus ihan perinpohjin sitten autoharrastajien harrastaja
Perhana, haalii kaikki lähiseudun romut itelle..
Noniin pitkästä aikaa tännekkin vois jotain kirjoitella. Aika innostava kokemus oli tänään kun sain inspiksen topicista "putket punaisena", kävin ja hain vähän isommat pääsuuttimet tuohon weberin 38/38:siin. Siellä oli kyllä todellakin liian pienet suuttimet, 142 oli ja nyt on 165.. Parannusta tuli ja hevosia tuohon. Menee paljon tasaisemmin nyt, mietin että kiinnostuksen vuoks voisin vielä kokeilla ehkä 170-175?
Edit: Aina tuntunu laihalle aikasemmin tuon 2.8:sin kanssa, mitä nyt tämän syksyn olen tolla ajellut. Selvä juttuhan tämä oli.
Edit: Aina tuntunu laihalle aikasemmin tuon 2.8:sin kanssa, mitä nyt tämän syksyn olen tolla ajellut. Selvä juttuhan tämä oli.
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74
Sulla ei kuitenkaan ollu putket punasina?Paussi kirjoitti:Noniin pitkästä aikaa tännekkin vois jotain kirjoitella. Aika innostava kokemus oli tänään kun sain inspiksen topicista "putket punaisena", kävin ja hain vähän isommat pääsuuttimet tuohon weberin 38/38:siin. Siellä oli kyllä todellakin liian pienet suuttimet, 142 oli ja nyt on 165.. Parannusta tuli ja hevosia tuohon. Menee paljon tasaisemmin nyt, mietin että kiinnostuksen vuoks voisin vielä kokeilla ehkä 170-175?
Edit: Aina tuntunu laihalle aikasemmin tuon 2.8:sin kanssa, mitä nyt tämän syksyn olen tolla ajellut. Selvä juttuhan tämä oli.
Onko sulla vakiokone tuo muuten?
Ei oo putket punaisena Tuntu ajossa tosiaan niin ettei suuremmilla kierroksilla ole vaikutusta kaasun suhteen. Tänään voisin vielä hakea isommat suuttimet ja kokeilla miten se reagoi, meneekö huonompaan vai parempaan sen näkee sitten miten tykkää.
Joo eli kyllä toi on vakio 2.8, paitsi nokan suhteen siellä taitaa olla ruiskun nokka. Muistaakseni näin se Ghiaman sanoi kun siltä vuosi sitten tuon koneen hain sata varma en ole muistanko oikein pitäis kysyy. 2 vuotta vanha Weberi siel on sitten lisäksi ja kärjetön sytkä järjestelmä.
Joo eli kyllä toi on vakio 2.8, paitsi nokan suhteen siellä taitaa olla ruiskun nokka. Muistaakseni näin se Ghiaman sanoi kun siltä vuosi sitten tuon koneen hain sata varma en ole muistanko oikein pitäis kysyy. 2 vuotta vanha Weberi siel on sitten lisäksi ja kärjetön sytkä järjestelmä.
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74