Coupe GT 2000 -72
Lähetetty: 26 Helmi 2006, 18:15
Eli aloitetaan nyt tällekin oma blogi, vaikka projekti alkaa aktiivisena vasta joskus ensi syksynä.
Eli kävin hakemassa Toijalasta projektiksi Coupe GT 2000:n vuosimallia -72 tosin rekisteröity -73. Kiitoksia siitä HoppaRacingille.
Noutoon lähdin lauantai aamupäivällä ja takaisin oli tarkoitus olla seuraavan päivän puolella pikkutunnella.
Kuten normaalia kaikki alkoi vastamäkisenä. Vänkäri perui lähdön ja matkaan piti lähteä yksin kolme tuntia myöhässä. Kolmen sadan kilometrin kohdalla, uskollinen, veto-hiace alkoi kuumenemaan. Lämpöjen heittely oli tosi nopeaa ja korjaantui nyrkillä kojelautaan, mutta sitäkin ehdittiin puida muutama tunti auton omistajan kanssa puhelimessa ennen kuin päädyttiin mittarivikaan.
Auto oli vihdoin kyydissä ja nokka kohti kotia ennen puolta yötä. Toijala-Jyväskylä-väli meni katkonaisesti. Pressu ei suostunut pysymään auton päällä kuin maksimissaan parikymmentä kilometriä kerrallaan. Kun se vihdoin alkoi pysymään niin Suonenjoen kohdalla kello 5.30 konetilasta kuului jumalaton paukahdus! Kuuntelin alamäkeä valuessa konetta hetken, se kävi normaalin kuuloisesti ja lämmöt oli normaalissa, mutta tyhjäkäynti puuttui. Päätin pysähtyä tarkistamaan. Kun auto pysähtyi niin joka ikisestä reiästä autoon puski usvaa niin perk..leesti! Auto sammuksiin ja pihalle autosta. Koko tienoo oli usvan peitossa ja mikäs muu usvasta pilkistikään kuin poliisiauton keula....No poliisin avulla siihen sitten saatiin hinausauto. Hinurilla saatiin Hiace kyytiin ja traileri perään. Lähdettiin hinaamaan karavaania seuraavalle huoltsikalle. Matkalla kuski teki kohtuullisen tarjouksen karavaaniin toimittamisesta kotiin viimeiset kaksi sataa kilometriä, joten ei muuta kuin nokka kohti kotia.
No, Taunus saatin tontille ja Hiace telakalle. Eli ei ollut ainakaan alku helpoimasta päästä....
Yritän saadaa galleriaan kuvat aikaiseksi, mutta muuten ei muuta kuin osia metsästelemään...
Eli kävin hakemassa Toijalasta projektiksi Coupe GT 2000:n vuosimallia -72 tosin rekisteröity -73. Kiitoksia siitä HoppaRacingille.
Noutoon lähdin lauantai aamupäivällä ja takaisin oli tarkoitus olla seuraavan päivän puolella pikkutunnella.
Kuten normaalia kaikki alkoi vastamäkisenä. Vänkäri perui lähdön ja matkaan piti lähteä yksin kolme tuntia myöhässä. Kolmen sadan kilometrin kohdalla, uskollinen, veto-hiace alkoi kuumenemaan. Lämpöjen heittely oli tosi nopeaa ja korjaantui nyrkillä kojelautaan, mutta sitäkin ehdittiin puida muutama tunti auton omistajan kanssa puhelimessa ennen kuin päädyttiin mittarivikaan.
Auto oli vihdoin kyydissä ja nokka kohti kotia ennen puolta yötä. Toijala-Jyväskylä-väli meni katkonaisesti. Pressu ei suostunut pysymään auton päällä kuin maksimissaan parikymmentä kilometriä kerrallaan. Kun se vihdoin alkoi pysymään niin Suonenjoen kohdalla kello 5.30 konetilasta kuului jumalaton paukahdus! Kuuntelin alamäkeä valuessa konetta hetken, se kävi normaalin kuuloisesti ja lämmöt oli normaalissa, mutta tyhjäkäynti puuttui. Päätin pysähtyä tarkistamaan. Kun auto pysähtyi niin joka ikisestä reiästä autoon puski usvaa niin perk..leesti! Auto sammuksiin ja pihalle autosta. Koko tienoo oli usvan peitossa ja mikäs muu usvasta pilkistikään kuin poliisiauton keula....No poliisin avulla siihen sitten saatiin hinausauto. Hinurilla saatiin Hiace kyytiin ja traileri perään. Lähdettiin hinaamaan karavaania seuraavalle huoltsikalle. Matkalla kuski teki kohtuullisen tarjouksen karavaaniin toimittamisesta kotiin viimeiset kaksi sataa kilometriä, joten ei muuta kuin nokka kohti kotia.
No, Taunus saatin tontille ja Hiace telakalle. Eli ei ollut ainakaan alku helpoimasta päästä....
Yritän saadaa galleriaan kuvat aikaiseksi, mutta muuten ei muuta kuin osia metsästelemään...