Lähetetty: 18 Tammi 2010, 17:41
On taas hetki kulunut viime päivityksestä, jatketaan takautuvasti siitä mihin on jääty.
Kesän 2008 Ahveniston reissuista jäi helmaan/lattiaan taisteluarpi, kun ei asfaltin leveys riittänyt ja kylki edellä mentiin kanttarin yli hiekalle.
helma
-08 syksyllä muutoskatsastin taunuksen 2.0 tekniikalle. Tätä varten piti laittaa taakse 9" jarrut, jotka adoptoin sierrasta. Vanhat kiinnitysreiät hitsasin umpeen ja porasin uuden jaon.
jarru
Vasemman etulattian pystysauma näytti hieman rapsakalta:
rapeaa
...ja hetken sitä tongittuani näytti tältä:
reikää
Uutta peltiä päittäisliitoksin, ei ratsupaikkoja Alkuperäisen kaltaista pystysaumaa en viitsinyt alkaa tuohon tekemään, kun ei tätä autoa olla museoimassa. Ruosteen välttämisen kannalta tuo vaikutti paremmalta vaihtoehdolta, kuin alkuperöinen pistehitsiliitos.
vaiheessa
Leimalle lainasin kaverilta 15" vanteet, jotka meni samalla muutoskatsastuksella nekin.
leimakunnossa
Muutosprosentteja leimalla tuli muistaakseni 32. Niitä kertyi ainakin moottorista apulaitteineen, taka-akselista jarruineen, 5v. vaihdelaatikosta, ja renkaista. Jousista ei kuulemma mennyt prosentteja, kun ne olivat alkuperäisitä jousista rälläköidyt Tiedä mistä noi kaikki prosentit sitten tulivat...
Kesän 2008 Ahveniston reissuista jäi helmaan/lattiaan taisteluarpi, kun ei asfaltin leveys riittänyt ja kylki edellä mentiin kanttarin yli hiekalle.
helma
-08 syksyllä muutoskatsastin taunuksen 2.0 tekniikalle. Tätä varten piti laittaa taakse 9" jarrut, jotka adoptoin sierrasta. Vanhat kiinnitysreiät hitsasin umpeen ja porasin uuden jaon.
jarru
Vasemman etulattian pystysauma näytti hieman rapsakalta:
rapeaa
...ja hetken sitä tongittuani näytti tältä:
reikää
Uutta peltiä päittäisliitoksin, ei ratsupaikkoja Alkuperäisen kaltaista pystysaumaa en viitsinyt alkaa tuohon tekemään, kun ei tätä autoa olla museoimassa. Ruosteen välttämisen kannalta tuo vaikutti paremmalta vaihtoehdolta, kuin alkuperöinen pistehitsiliitos.
vaiheessa
Leimalle lainasin kaverilta 15" vanteet, jotka meni samalla muutoskatsastuksella nekin.
leimakunnossa
Muutosprosentteja leimalla tuli muistaakseni 32. Niitä kertyi ainakin moottorista apulaitteineen, taka-akselista jarruineen, 5v. vaihdelaatikosta, ja renkaista. Jousista ei kuulemma mennyt prosentteja, kun ne olivat alkuperäisitä jousista rälläköidyt Tiedä mistä noi kaikki prosentit sitten tulivat...