Ardhun Ford Capri 1970
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Kyllästyin taunuksen kaasarin kanssa tappelemiseen ja kaivelin autotallin perältä IS efi vermeet esiin.
Ei hemmetti, ei musta kyl mitään sähköasiantuntijaa tule
Johtosarjakaan ei missää huippu kondiksessa ole, liittimiä vähän hajalla ja johtoja katkottu vähän miten sattuu, saa nähdä saako tuosta tehtyä vai pitääkö ettiä jostain ehjempi johtosarja alkaa siitä selvittelemään.
Ei hemmetti, ei musta kyl mitään sähköasiantuntijaa tule
Johtosarjakaan ei missää huippu kondiksessa ole, liittimiä vähän hajalla ja johtoja katkottu vähän miten sattuu, saa nähdä saako tuosta tehtyä vai pitääkö ettiä jostain ehjempi johtosarja alkaa siitä selvittelemään.
Mä oon kans tämän päivän ihmetelly tota is efi johtosarjaa Haynesin korjausoppaassa on hyvä mikä se nyt wiring diagram onkaan suomeksi.. purin just tänään johtosarjan varaosa-autosta ja tietenkin katkaisin yhden releen pois sarjasta kun hätäsesti purin. Pitää saada loppu auto paaliin piakkoin...ardhu kirjoitti:Kyllästyin taunuksen kaasarin kanssa tappelemiseen ja kaivelin autotallin perältä IS efi vermeet esiin.
Ei hemmetti, ei musta kyl mitään sähköasiantuntijaa tule
Johtosarjakaan ei missää huippu kondiksessa ole, liittimiä vähän hajalla ja johtoja katkottu vähän miten sattuu, saa nähdä saako tuosta tehtyä vai pitääkö ettiä jostain ehjempi johtosarja alkaa siitä selvittelemään.
Capri -77 2.0
Firebird -69
Firebird -69
Tämä kaavio on uudempaan efiin, Bosch jakajalla...ei kai muuten eroa vanhempaan, kuin sytytyksen osalta hieman?
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Ei siinä itse johtosarjassa ole yhtään relettä, mutta niitä kyllä tarvitsee lisätä sinne ainakin sen kaksi kappaletta - toinen pääreleeksi ja toinen bensapumpulle. Periaatteessa siinä johtiksessa ei ole montaa autoon kulkeutuvaa piuhaa mitkä kytkemällä kone pärähtää käyntiin - musta pääreleen kautta 12V, punainen (tai puna-sini) +12V jatkuvaan, ruskeet maihin, vihree mahdolliselle rundarille, ö-paine ja vedenlämpöpiuhat ja bensapumpulle johdot.
Duunasin muuten itelleni tällasen pikku ruuttaushelpperin, kerro jos kaipailet samanlaista...
Duunasin muuten itelleni tällasen pikku ruuttaushelpperin, kerro jos kaipailet samanlaista...
Mertie pub & 3D
Vähän sain puuhailtua viikonloppunakin.
Vanhan tankin, kaasarin ja virranjakajan+kärjettömän hilut revin mäkeen.
Nyt on uusi tankki paikallaan samoin bensalinjat kunnossa myös imusarjan pulttasin paikalleen.
Bensalinjana on teräspunosletkua ja paluuna päätin käyttää taunuksen orggis linjaa niin saa nätisti kiinnikkeisiin.
Laitetaan pari kuvaa niin ei näytä niin kuivalta
Huomasin myös kuinka laho tuo helman pääty tosiaan on
Vanhan tankin, kaasarin ja virranjakajan+kärjettömän hilut revin mäkeen.
Nyt on uusi tankki paikallaan samoin bensalinjat kunnossa myös imusarjan pulttasin paikalleen.
Bensalinjana on teräspunosletkua ja paluuna päätin käyttää taunuksen orggis linjaa niin saa nätisti kiinnikkeisiin.
Laitetaan pari kuvaa niin ei näytä niin kuivalta
Huomasin myös kuinka laho tuo helman pääty tosiaan on
Tän kanssa kantsii sitten olla jokseenkii tarkkana. Arvaat varmaan mitä startatessa tapahtuu, jos moottorin maadoitus ottaa huonosti kontaktia... Tulee meinaan melko hätäinen kokko autosta..ardhu kirjoitti:Bensalinjana on teräspunosletkua ja paluuna päätin käyttää taunuksen orggis linjaa niin saa nätisti kiinnikkeisiin.
Mertie pub & 3D
Johtosarja alkaa oleen melkeen valmis, pari piuhaa enään. Kairasin lämppärin sisähaaran reijän isommaks niin saa ecun ja releet sisäpuolelle.
To ja Pe-La yö aikaa koittaa pajottaa tuo kasaan jos haluaa fomocoon sillä päästä..
Kaasuvaijeri, ilmamassamittarin sijoitus ja teline ja ylipäätään auto toimimaan.
To ja Pe-La yö aikaa koittaa pajottaa tuo kasaan jos haluaa fomocoon sillä päästä..
Kaasuvaijeri, ilmamassamittarin sijoitus ja teline ja ylipäätään auto toimimaan.