zmulin '81 Mk3
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Perjantaina kulmat saatiin suoriksi, meno rauhottui kummasti. Vaikka toki se vieläkin menee varmasti kuin ajokoira, vert. moneen muuhun taunukseen täällä foorumilla koska nuo alustan osat nyt on mitä on
Jos niitä kerkeis ens talven aikana vaihteleen sitte!
Tänään tuli tuunailtua (pätkittyä) kaverilta lunastettu lippa kiinni keulalle. Viimein.
Huono kuva taas perunalla, tarvii parempia ottaa jossainvälissä!
Jos niitä kerkeis ens talven aikana vaihteleen sitte!
Tänään tuli tuunailtua (pätkittyä) kaverilta lunastettu lippa kiinni keulalle. Viimein.
Huono kuva taas perunalla, tarvii parempia ottaa jossainvälissä!
-Pori Connection-
-
- Viestit: 45
- Liittynyt: 01 Kesä 2014, 21:01
- Paikkakunta: Mikkeli
Kyllä sitä joutui lyhentään päistä noin 20cm per puoli, mutta kyllä se sinne muuten sopi nätisti. 2-osainen lippa, niin helppo vieläpä työstää ja pyöritellä/sovitella edestakaisin.mustariesa kirjoitti:Istuuko Golfin lippa noin vaivatta paikalleen?
Veemäinen paikka vaan työstää kun tuo keula on niin matalalla
-Pori Connection-
-
- Viestit: 45
- Liittynyt: 01 Kesä 2014, 21:01
- Paikkakunta: Mikkeli
Täytyy heivata tuo alkuperäinen ahdin ja pakosarja, hommata joku parempi heti kättelyssä. Tuo on siis stockmanni-sierran sarja, en tiedä onko ahdin missä kunnossa - kyllä se pyörii käsin jne. Oon miettiny et jos nyppäis tuon orig. 1.6 kannen ylös ja käyttäis laitettavana ja sen kanssa iskis kasaan. Eli ahtais ton 1600:sen :twisted: Jos sen 100hp sais, ni olisin tyytyväinen!
Toki siihe on sen verta pitkä matka sit vielä, ennenku sil pääsee savui ottaan ku tarvis tuo alusta käydä nyt läpi kyllä ensin. Puslajumppaa, jarrujumppaa, se taka-akseli tarvis vaihtaa ja 5v loota kii. Konehuoneeseen vähän tilaa, akku takaluukkuu yms. muita ylimääräsiä siivoilee pois samalla.
Eihän tuohon nyt muuta tarvitsisi muutokseen kuin ne isommat jarrut taa, leimasedän mieliksi siis.. ?
Mitä mieltä katsastuksessa ollaan muuten, jos poistaa vararenkaan autosta?
Toki siihe on sen verta pitkä matka sit vielä, ennenku sil pääsee savui ottaan ku tarvis tuo alusta käydä nyt läpi kyllä ensin. Puslajumppaa, jarrujumppaa, se taka-akseli tarvis vaihtaa ja 5v loota kii. Konehuoneeseen vähän tilaa, akku takaluukkuu yms. muita ylimääräsiä siivoilee pois samalla.
Eihän tuohon nyt muuta tarvitsisi muutokseen kuin ne isommat jarrut taa, leimasedän mieliksi siis.. ?
Mitä mieltä katsastuksessa ollaan muuten, jos poistaa vararenkaan autosta?
-Pori Connection-
http://www.cosworthrsclub.com/keskustel ... 1&t=162182zmuli kirjoitti:Täytyy heivata tuo alkuperäinen ahdin ja pakosarja, hommata joku parempi heti kättelyssä. Tuo on siis stockmanni-sierran sarja, en tiedä onko ahdin missä kunnossa - kyllä se pyörii käsin jne. Oon miettiny et jos nyppäis tuon orig. 1.6 kannen ylös ja käyttäis laitettavana ja sen kanssa iskis kasaan. Eli ahtais ton 1600:sen :twisted: Jos sen 100hp sais, ni olisin tyytyväinen!
Toki siihe on sen verta pitkä matka sit vielä, ennenku sil pääsee savui ottaan ku tarvis tuo alusta käydä nyt läpi kyllä ensin. Puslajumppaa, jarrujumppaa, se taka-akseli tarvis vaihtaa ja 5v loota kii. Konehuoneeseen vähän tilaa, akku takaluukkuu yms. muita ylimääräsiä siivoilee pois samalla.
Eihän tuohon nyt muuta tarvitsisi muutokseen kuin ne isommat jarrut taa, leimasedän mieliksi siis.. ?
Mitä mieltä katsastuksessa ollaan muuten, jos poistaa vararenkaan autosta?
Kysy tuolta ahdinta ja sano terveisiä MT-75 laatikon ostajalta. Ahdin ainakin riittävä. Kyseisellä kaverilla olisi käytännössä täydellinen sarja 2.8 V6 ahtamiseen. Ahdin riittäisi ainakin sun käyttöön (kävisi tyhjäkäynnillä).
Mitä tulee vararenkaaseen, sitä ei tarvita itsellä on vararengas kotelo rälläköity umpeen ja hitsattu levy siihen kohdalle, että sai mahtumaan auton alle sopivasti alustamuutokset.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Lauantaina tuli käytyä kaupungilla Ränni-tapahtumassa, vanhempien herrasmiesten kommentit auton korkeudesta vanteista etc. olivat ehdottomasti parasta antia
Täytyy kattoa jos joskus löytyis internetistä jotain kuvia, monella siellä oli kamera kadulla.
Tuli siinä tovin matkaa Tominkin perässä ajettua, harmi kun ei osuttu peräkkäin itse lenkille! Eikä mulla ole Tomi sun numeroas, en voinu soittaakkaan. Tarvii vaihtaa joskus numeroita ja pitää vielä joku photoshootti ennen talviunille ajoa. Ja pikkulinnut lauloi, että siellä taidettiin vähän takarenkaiden pitoa kokeilla illemmalla..
Täytyy kattoa jos joskus löytyis internetistä jotain kuvia, monella siellä oli kamera kadulla.
Tuli siinä tovin matkaa Tominkin perässä ajettua, harmi kun ei osuttu peräkkäin itse lenkille! Eikä mulla ole Tomi sun numeroas, en voinu soittaakkaan. Tarvii vaihtaa joskus numeroita ja pitää vielä joku photoshootti ennen talviunille ajoa. Ja pikkulinnut lauloi, että siellä taidettiin vähän takarenkaiden pitoa kokeilla illemmalla..
-Pori Connection-
- TaunusTomi
- Viestit: 953
- Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
- Paikkakunta: Noormarkku
Pyörähti eilen 82 000 kilometriä mittariin, reilu 7tonnia tullut ajettua siitä kun viimevuoden elokuussa auton leimasin. Vielä kun tietäisi mikä luku tuohon eteen kuuluu, se olisi iso plussa mutta ei niin tarkkaa tämmösessä kesäharrasteessa.
Onnellisia kilometrejä ilman ainuttakaan tekniikkaongelmaa, tai muitakaan varsinaisia murheita. Alusta tosin on kovilla ollut koko kesän
Motonetin original jarrulevyt ovat tainneet kieroon ittensä taittaa tosin jo tässä vuoden aikana. Täristää jarruttaessa niin julmetusti. Tarvinnee panostaa parempiin seuraavaan kokoonpanoon. Jos nyt tämän elokuun nyt vielä ainakin ajelisi ja miksei syyskuun puolellakin jos vain kelit sallivat. Sitten auto taas määrittelemättömän pituiselle talviunelle
Onnellisia kilometrejä ilman ainuttakaan tekniikkaongelmaa, tai muitakaan varsinaisia murheita. Alusta tosin on kovilla ollut koko kesän
Motonetin original jarrulevyt ovat tainneet kieroon ittensä taittaa tosin jo tässä vuoden aikana. Täristää jarruttaessa niin julmetusti. Tarvinnee panostaa parempiin seuraavaan kokoonpanoon. Jos nyt tämän elokuun nyt vielä ainakin ajelisi ja miksei syyskuun puolellakin jos vain kelit sallivat. Sitten auto taas määrittelemättömän pituiselle talviunelle
-Pori Connection-
Ajelehan hakemaan se tuulilasi jossain vaiheessa.
Onneksi ei viimeyönä lähtenyt tuulen mukaan...
Onneksi ei viimeyönä lähtenyt tuulen mukaan...
TAUNUS 1978 2.8i automatic
TAUNUS 1977 1.6 OHC
TAUNUS 1976 farkku
TAUNUS 1975 coupe 2.0 XL(mk2coupe 1.8 zetec projekti)
SIERRA 1982 2.3 v6
FIESTA 1992 1.3i fun
Chevyvan g20 1983 6.2d
Drive hybrid, i need your fuel...
TAUNUS 1977 1.6 OHC
TAUNUS 1976 farkku
TAUNUS 1975 coupe 2.0 XL(mk2coupe 1.8 zetec projekti)
SIERRA 1982 2.3 v6
FIESTA 1992 1.3i fun
Chevyvan g20 1983 6.2d
Drive hybrid, i need your fuel...
- TaunusTomi
- Viestit: 953
- Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
- Paikkakunta: Noormarkku