zmulin '81 Mk3
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Tossa vähän suuntaa-antava huono kuva perunalla, miten alhaalla se siellä on suhteessa muuhun alustaan..
Suunnittelukukkanen todennäköisesti, mutta itseäpä siitä saa kehua Aattelin et mahtuis hyvin, ku laitoin samaan kohtaan missä orkkisvaimennin oli ja tuo oli melkei samankokonenki.
-Pori Connection-
http://motonet.fi/fi/tuote/148520/2-o8x ... mons-o51mm
Mites jos tommosseen duunaa sinne, mulla on capriin 2.8:iin tulossa pelkästään tuommosseet. Voipi olla että tarttee vähän lisävaimennusta.
Mites jos tommosseen duunaa sinne, mulla on capriin 2.8:iin tulossa pelkästään tuommosseet. Voipi olla että tarttee vähän lisävaimennusta.
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
Ei mitään voipi, vaan tarvii. Noi ei vaimenna käytännössä mitään yksinään, kokeiltu onardhu kirjoitti:http://motonet.fi/fi/tuote/148520/2-o8x ... mons-o51mm
Mites jos tommosseen duunaa sinne, mulla on capriin 2.8:iin tulossa pelkästään tuommosseet. Voipi olla että tarttee vähän lisävaimennusta.
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
-75 coupe
Kyllä maailmaan ääntä mahtuu, En oo vielä kerenny oikeen ajattelee et mitä sille pöntölle ny tekis, tarvii ensin vähä hieroa tota E34:n putkistoa ku seki on odottanu ja odottanu ja odottanu.. Jos tänään!
Kävin eilen hakemas taunukseen eteen leveemmät kummid, huomenna kaveri "pyöräyttää" ne vanteelle. Ne on hieman matalemmalla profiililla mitä nykyiset, eli nipistetään noin sentti ympäripyöreesti taas kohti kenturaa.
Lainaan samalla reissulla kaarimankelia, jotta saa takakaaret pyörättyä ja sittenkun saa sen vaimennin-hömpän hoidettua niin takapäätä alemmas myös!
Kävin eilen hakemas taunukseen eteen leveemmät kummid, huomenna kaveri "pyöräyttää" ne vanteelle. Ne on hieman matalemmalla profiililla mitä nykyiset, eli nipistetään noin sentti ympäripyöreesti taas kohti kenturaa.
Lainaan samalla reissulla kaarimankelia, jotta saa takakaaret pyörättyä ja sittenkun saa sen vaimennin-hömpän hoidettua niin takapäätä alemmas myös!
-Pori Connection-
Viikon sisällä tullut ajettua noin 800kilometriä ilman sen suurempia ongelmia, mitä nyt vähän pohja kraapii mutta raapikoot.
Lauantaina tuli käytyä BTCF:n ratapäivillä Alastarolla taunuksellakin pujottamassa noin kymmenkunta-kierrosta radalla
Alusta toimi helvetin hienosti mutkiin, jarrut ja tehonpuute ainoat miinukset mitä tulee mieleen. Pääsuoralle ammuin muutamankerran viimisestä kurvista niinpaljon kun sielu siesi 2. ja 3.-vaihteen rajottajalle jonka tuloksena vauhtia sain kelattua hurjat 100km/h!!! Sitten tarvi jo hypätä jarrulle, ettei päräytä soralle. Oli kyllä mahtavaa tykitystä!
-Pori Connection-
Noh seuraavaksi vaan jarruprojektia pystyy helppo parantaa.
Laitat jäähdytety levyt joka nurkkaan mahdollisimman isolla koolla
niin alkaa pysähtymään. Myös kisajarrupaloja ja hybridijarrupaloja
kannattaa kokeilla. Niillä saat esim. Ahvenistolla aika isoneron kierrosaikaan
jokusen sekuntin varmaankin. Tosin pitää olla myös luottoa jarruihin
että uskaltaa jarruttaa niin myöhään.
Kieltämättä se rata-ajon on kivaa. Jos vaikka sitä saapuisin ensi vuonna Ahvenstolle pari kierrosta
veivaamaan. Itsellä rajoittaa enemmänkin pidonpuute mutkissa. Tuntuu, että auton renkaat
205 on liian kapeet. Kait sinullakin oli luisto ongelmia mutkissa noilla renkailla? Vaikuttaa
aika kapeille.
Laitat jäähdytety levyt joka nurkkaan mahdollisimman isolla koolla
niin alkaa pysähtymään. Myös kisajarrupaloja ja hybridijarrupaloja
kannattaa kokeilla. Niillä saat esim. Ahvenistolla aika isoneron kierrosaikaan
jokusen sekuntin varmaankin. Tosin pitää olla myös luottoa jarruihin
että uskaltaa jarruttaa niin myöhään.
Kieltämättä se rata-ajon on kivaa. Jos vaikka sitä saapuisin ensi vuonna Ahvenstolle pari kierrosta
veivaamaan. Itsellä rajoittaa enemmänkin pidonpuute mutkissa. Tuntuu, että auton renkaat
205 on liian kapeet. Kait sinullakin oli luisto ongelmia mutkissa noilla renkailla? Vaikuttaa
aika kapeille.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
-
- Viestit: 484
- Liittynyt: 14 Maalis 2008, 01:46
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Taunus on bongattu ratapäiviltä.zmuli kirjoitti: Lauantaina tuli käytyä BTCF:n ratapäivillä Alastarolla taunuksellakin pujottamassa noin kymmenkunta-kierrosta radalla
Alusta toimi helvetin hienosti mutkiin, jarrut ja tehonpuute ainoat miinukset mitä tulee mieleen. Pääsuoralle ammuin muutamankerran viimisestä kurvista niinpaljon kun sielu siesi 2. ja 3.-vaihteen rajottajalle jonka tuloksena vauhtia sain kelattua hurjat 100km/h!!! Sitten tarvi jo hypätä jarrulle, ettei päräytä soralle. Oli kyllä mahtavaa tykitystä!
L4isk4m4t0 lähetti kuvan ja heti tiesin kertoa että zmulin taunus
Huomiselle ois varattu aika pyöriensuuntaukselle, kävin eilen näyttämässä autoa paikanpäällä ensin että saadaanko sitä nosturille asti lainkaan. Tuloksena korjaamosedän ilme öbaut -> Ja toteamus, että tuskin nousee..
Hätä ei toki ole suuri, onhan noita renkaita jos minkäkokoisia tallilla. Meinasin ensin, että ruuvaan 15" tykit alle mutta yllätyksenä tulikin että mangelssien renkaat ovat korkeammat mitä ne. Eli mangelssit eteen, auto nousee niillä helposti melkein 5senttiä sen verran korkeat ne on. Jos ei pääse nosturille, ni saa sit jäädä nousematta. En pilaa kesälomaani sillä, joka alkaa huomenna.
Onhan noissa melkoinen kokoero
Hätä ei toki ole suuri, onhan noita renkaita jos minkäkokoisia tallilla. Meinasin ensin, että ruuvaan 15" tykit alle mutta yllätyksenä tulikin että mangelssien renkaat ovat korkeammat mitä ne. Eli mangelssit eteen, auto nousee niillä helposti melkein 5senttiä sen verran korkeat ne on. Jos ei pääse nosturille, ni saa sit jäädä nousematta. En pilaa kesälomaani sillä, joka alkaa huomenna.
Onhan noissa melkoinen kokoero
-Pori Connection-