lisää prokkis kuvia coupe -74
Lähetetty: 28 Marras 2011, 08:52
täytyy ottaa oppia teistä ja tehdä reaktio tangon puslat jääkiekoista,kun niitäkään ei tunnu löytyvän
Ford Taunus I-III Club Finland Keskustelupalsta
https://www.taunusfinland.com/keskustelu/
https://www.taunusfinland.com/keskustelu/viewtopic.php?f=9&t=11518
kiitti!!taunus 78 kirjoitti:sierran etuvakaajan kumit sopii taunuksen reaktiotankoihin
ne on moottori-pyörän valot,niihin tulee jarrut,vilkut ja parkit samaanTaunusmies Jussi kirjoitti:Rajun näköinen laite tulossa! Mistä nuo takavalot on?
ei ollut ehjiä orkkiksia ja tuo on vaan kokeilu homma,oon kyllä huomannu että valot jakaa mielipiteteitä.ruosteita korjatessa voi vielä kokeilla kaikkea muuta paitsi omaa siskoa ja kansantanhuja,niinhän sitä sanotaan....TaunusTomi kirjoitti:Miksi tuollaiset takavalot? MIKSI?
kiitti muuten "palautteesta"...just nyt tajusin miten teen takavalot pitää vaan löytää ne ehjät orkkikset :/TaunusTomi kirjoitti:Miksi tuollaiset takavalot? MIKSI?
vitun kannnustavaaMois kirjoitti:Paaliin!........................
Älkää torpatko heti, vanha Suomalainen sanonta: "Keskeneräistä työtä ei näytetä hulluille eikä herroille". Ei herneitä, mutta taisi vanha kansa tietää... Takahelma vaikuttaa hyvältä, vois ne valotkin siihen sopia. Pätkäpuskureitako meinasit?TaunusTomi kirjoitti:Miksi tuollaiset takavalot? MIKSI?
niii..... kyllä niistä ois tarkoitus kiilloittaa ihan kylkipakoputket ja ihan orkkispuskurit meinasin laittaa,edellinen omistaja oli hitsannut puskurin upotukset umpeen ja sitä olen parasta aikaa kaivamassa aukiWolverine kirjoitti:Älkää torpatko heti, vanha Suomalainen sanonta: "Keskeneräistä työtä ei näytetä hulluille eikä herroille". Ei herneitä, mutta taisi vanha kansa tietää... Takahelma vaikuttaa hyvältä, vois ne valotkin siihen sopia. Pätkäpuskureitako meinasit?TaunusTomi kirjoitti:Miksi tuollaiset takavalot? MIKSI?
Ja sitten itse omaan sanontamiinaan ajaen: Onko toi kylkiputki, astinlauta vai helmapalkin vahvike?
kiitos!!! olen ihan samalla mieltä...kyllähän tuommoinen "klassikko" pitäis entisöidä,arvoakin olisi enemmän,mutta se on tuo minun hurja luontoni,että kaikki pitää kustomoida ja pitää uskaltaa kokeilla ja toteuttaa itseään.sen takaan ettei autosta tule mitään "amis-hirvitystä" vaan joka ikinen kohta varmasti viimeistellään huolella ja jos jokin ei miellytä omaa silmää,se tehdään uudestaan.saman homman tein escortissakin mikä seisoo nyt tallin lämmössä,sitä tein kolme vuotta...vaikka se ei aiheeseen liitykkään,ajattelin laittaa kuvan siitäkinhoppa69 kirjoitti:Onneksi vielä löytyy ihmisiä jotka toteuttavat omia ajatuksiaan ajoneuvojen rakentelussa. Ollaan tyylistä, mallista, osaamisesta, väristä tai mistä tahansa mitä mieltä tahansa, niin muistetaan että jokainen joka haluaa, niin antaa heidän tehdä ja toteuttaa itseään, sekä pyritään olemaan tässä pienessä harrastajakentässä enemmän kannustavia kuin tyrmääjiä.
Tsemppiä projektiin