Sivu 4/5

Lähetetty: 03 Syys 2012, 21:37
Kirjoittaja henu
Kiitos :)

Tänään tuli sipistltyä kannake palkki maaliin ku hitsasin vingulla kairattuihin reikiin rikat ettei oo ihan räpellyksen näkönen.

Vähän vois moottorin korvakoiden kiinitys reikiä huomenna kairata alemmas etuakselista ja sovitta 240 volvon kumeja jos sais hitusen konetta tippumaan alemmas.

Tai sit nakkaan nuo colognen korvakot pois ja teen ite uudet.

Pakosarjaan tartteis mutkia hankkia jostain, kattoo nyt kumminkii eka et kerkeenkö tänä syksynä edes alottaa niitä vai nakkaanko taas talvisäilytykseen koko laitteen ni säästys rahojakin erinäkösiin osiin.

Saakos tuota vaihelaatikon kannakekumia vielä jostain ?
Tossa siis tällähetkellä vielä pikkulaatikon kumi ja ei varmaan pahitteeks olis jos uretaanisena löytys.

Lähetetty: 03 Syys 2012, 22:18
Kirjoittaja isoatlas
Mulla olis jouten yhet omatekoiset korvakot joilla kone oli alempana kuin orkkiskorvakoilla ja niitähän voi sitten surutta muokata sopivaksi...

Lähetetty: 03 Syys 2012, 22:58
Kirjoittaja henu
isoatlas kirjoitti:Mulla olis jouten yhet omatekoiset korvakot joilla kone oli alempana kuin orkkiskorvakoilla ja niitähän voi sitten surutta muokata sopivaksi...
Nonnih, ilmottelen jos tarviin.

Lähetetty: 07 Syys 2012, 17:55
Kirjoittaja henu
Vänkärin puolelle mallailua.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va2062.jpg

Kuskinpuoli on helpompi http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va2066.jpg
Pitää viellä kollektorit vääntää päihin ja katella saisko X putken mahtumaan heti pohjanalle taitoksen jälkeen vai tuleeko laatikko eteen.

Ei varmaan oo ihan millileen putkien pituudet mut olokoon, tuskin nuo ainakaan vakiosarjaa ahistavammat on.

Kahden sarjan kustannukset tulee olemaan noin 30-40€ et ei haittaa vaikka joutus uusikskii tekemään :)

Lähetetty: 08 Syys 2012, 12:23
Kirjoittaja henu
Hitsailin sarjat kasaan ja testasin et mahtuuvat pois ja paikalleen yhdessä, kollektoreita en jaksanutkkaan vielä tehdä ku formuloiden vapaat harjotukset alko ja olut on hyvää.

Lähetetty: 25 Syys 2012, 21:38
Kirjoittaja henu
Löpö linjat sain pohjaan kiinni ja päät konttiin, välisäiliö pitäs jostain hommata tai väsätä.
Samalla vedin technoweldillä B painesäätimeen uuden jalan ku entinen oli murtunu, saa nähdä pysyykö.

Ahdin hommaa kysyin konttorilta ja eivät oikein osanneet sanoo juuta eikä jaata ahtimen konepellistä läpitulemiseen, laki ei sitä mitenkään kiellä mut se näköeste homma on sit vähän tulkinnanvarainen juttu :?

Venttiilikoppien puolia pitää muuten vaihtaa et saa ahtimen edes jotenkin järkevälle etäisyydelle koneesta ( ö täyttörööriin ottaa muuten kiinni )
Samalla tulee ongelmaks se perkeleen lämmityslaitteen kotelo, lisää hankaluuta tuo tuo eatonin malli/muoto, kun on tommonen tiettyyn malliin tarkotettu versio eikä yleismallin ahdin ni on vähän leveemmällä korvakot.

Lähetetty: 26 Syys 2012, 13:12
Kirjoittaja henu
Menikö Ö suodattimen jalasta vesiletku sisälämppärin kennon ylempään vai alempaan rööriin ?

Lähetetty: 26 Syys 2012, 13:44
Kirjoittaja Mois
henu kirjoitti:Menikö Ö suodattimen jalasta vesiletku sisälämppärin kennon ylempään vai alempaan rööriin ?
Olettaisin et ylempään, jos se suodattimen toinen letku menee sinne termarille?

Lähetetty: 27 Syys 2012, 11:43
Kirjoittaja Taunus-Sälli
Mois kirjoitti:
henu kirjoitti:Menikö Ö suodattimen jalasta vesiletku sisälämppärin kennon ylempään vai alempaan rööriin ?
Olettaisin et ylempään, jos se suodattimen toinen letku menee sinne termarille?
jep, ylempään :wink:

Lähetetty: 27 Syys 2012, 14:00
Kirjoittaja henu
Tuleekos se alempi sit ylävesiletkun haaraan mikä 2.8 efissä on ?

Lähetetty: 27 Syys 2012, 19:44
Kirjoittaja Taunus-Sälli
henu kirjoitti:Tuleekos se alempi sit ylävesiletkun haaraan mikä 2.8 efissä on ?
jaa emmää muista minkälainen se letkulähtö on efi:ssä mutta siis joo jos siinä kotelossa on toinenki mistä syylärille lähtee niin siihen :)

Lähetetty: 27 Syys 2012, 19:58
Kirjoittaja henu
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... 310016.jpg
Tommonen on se lähtö, varmaan alunperin sierrassa/scorpiossa menee tuosta lähdöstä paisariin ja siinä on välissä T haara josta lämppäriin.

Lähetetty: 27 Syys 2012, 20:22
Kirjoittaja Taunus-Sälli
juu tosta lämppärille.

sierroissa ja scorpioissa on se ite ylävesiletku semmonen mistä lähtee paisarille se pikkuletku..

Lähetetty: 27 Syys 2012, 21:05
Kirjoittaja henu
Taunus-Sälli kirjoitti:juu tosta lämppärille.

sierroissa ja scorpioissa on se ite ylävesiletku semmonen mistä lähtee paisarille se pikkuletku..
Juu jotain tämmöstä muistelinkii.

Ahtimen telinettä joutuu vähän modaamaan, ei mahukkaan avaimella kiristämään pakosarjan alimpia pultteja :lol:

Lähetetty: 02 Tammi 2013, 13:50
Kirjoittaja henu
Hyvää uuttavuotta

Kuva

Tosin tuuriakin oli lasien suhteen.

Kuva

Kuva

Ainoastaan kuskin puolen A pilarin kromi listassa pieni ruttu.
Paska lysähti siihen ku viereisestä kuusesta tipahti lumet häkkyrän katolle.