Sivu 2/5

Lähetetty: 06 Syys 2011, 23:10
Kirjoittaja henu
Mulla on vaan kolmella jarruputki lähdöllä.
edit: vai onkos tuossa sabin sylkyssäkin ?

Lähetetty: 29 Joulu 2011, 22:36
Kirjoittaja henu
Atlas tuli purettua ja käytettyä puhalluksessa, siitä nakkasin sit sen passivointiin.
Tasauspyörästön rattaat ja vetarit tartteis saada jostain ku on päässy välystä syntymään (saa tarjota jos on tiedossa).

Samalla tuli huomattua et välitys on näköjään 3.44, eli ihan passeli kutoselle ja isoille teille.

M90 eatonin hihnapyörää saa myös tarjota jos jollain on jääny ~100mm pyörää jemmaan.

Nii ja etuakselille tuli myös spaxit, taakse tilailen kunhan saan varmuuden oikeesta mallista.

Lähetetty: 29 Joulu 2011, 23:10
Kirjoittaja Mois
henu kirjoitti:Mulla on vaan kolmella jarruputki lähdöllä.
edit: vai onkos tuossa sabin sylkyssäkin ?
Saabin sylkyst lähtee vaan 2:lla putkella. Tos mun II-koppases kun on kans 2:lla putkella alunperin.

Lähetetty: 29 Joulu 2011, 23:30
Kirjoittaja henu
Mois kirjoitti:
henu kirjoitti:Mulla on vaan kolmella jarruputki lähdöllä.
edit: vai onkos tuossa sabin sylkyssäkin ?
Saabin sylkyst lähtee vaan 2:lla putkella. Tos mun II-koppases kun on kans 2:lla putkella alunperin.
Juu, oon ny aatellu tota sähkötehostajaa, pitää hommata kuhan jaksaa.

Lähetetty: 10 Maalis 2012, 00:24
Kirjoittaja henu
Muistaako joku paljonko on 2.8i colognen venttiilin nousu ?
Ja nimenomaan mitattuna venttiililtä vakio koneessa.

Lähetetty: 15 Maalis 2012, 21:45
Kirjoittaja henu
Alkuviikosta tuli RS broileri tännekkin.
En vaan kyenny mallailemaan pahemmin paikalleen ku senverta kipeenä koko viikon ollu.

Venttiilinvarren kumit tuli vaihettua kansiin ja jouset samalla, seuraavaks pitäs varmaan laittaa kone kasaan.

Lähetetty: 17 Huhti 2012, 23:11
Kirjoittaja henu
Tänne en ookaan muistanu päivitellä mut kone ei oo edelleenkään kasassa.
Ongelmaks muodostu oikeen paksusien kannentiivisteiden löytäminen.
Tiivistesarjan mukana tuli 1.2mm paksut ja olis ollu tarve 1.5mm erillisten liekkirenkaiden takia.

Nyt sit selvitellään kuka tekis 1.7 mm paksut renkaat tai vaihtoehtosesti jos jostain löytys 1.5mm pahvit.

Seuraava vaihtoehto onkin syventää uria lohkosta mut ei oo laitteita eikä kehtais muuten kasassa olevaa alakertaa lähtee kiikuttamaan minnekkään.

Lähetetty: 17 Heinä 2012, 14:21
Kirjoittaja henu

Lähetetty: 19 Heinä 2012, 19:55
Kirjoittaja henu
Tuossa mallailin tuota etulipaa.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1871.jpg

Tosiaan niin jämäkkä ettei ehkä ihan taivu kiinni lokarin/hiekkapellin taitoksesta.

Toinen puolisko jo parilla ruuvilla kiinni.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1872.jpg

Kuvat tietty huonoja ku unohdin kameran ottaa mukaan.

Lähetetty: 20 Heinä 2012, 11:07
Kirjoittaja henu
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1877.jpg

Kyllä se siihen vääntäytyy, vielä konepelti Mk3 caprityyliin vähän tohon valojen päälle ja 66 charger tyyliin maski ni keula olis valmis 8)

Lähetetty: 20 Heinä 2012, 11:57
Kirjoittaja zmuli
Ihan komia tuo lippa, mut itte melkein suhasisin hitusen maalia noihin pultinkantoihin ettei hyppäis silmille noin paljoa.

Mistä ja mihin hintaan löytyi uusi tuulilasi?

Lähetetty: 23 Heinä 2012, 03:40
Kirjoittaja jeddah
zmuli kirjoitti:Mistä ja mihin hintaan löytyi uusi tuulilasi?
130e räppänä + 30e paikan päälle tuotuna ja masennettuna... T: Henu @ jeddahin baari

Lähetetty: 23 Elo 2012, 20:11
Kirjoittaja henu
Kone tuli kasattua ja odottaa kytkintä joka tulee nyt todennäkösesti olemaan V6 asetelma + TD scorpion levy, sit vois nostella paikalleen ni pääsis pakosarjoja suunnittelemaan.

Tietääkö joku miten pitkä 2.8 colognen Ö tikku on ?
Epäilys vaan heräs sen pituudesta ku kaadoin reilut 4 litraa koneeseen öljyä ja ei näy tikussa.

Lähetetty: 29 Elo 2012, 19:38
Kirjoittaja henu

Lähetetty: 29 Elo 2012, 22:25
Kirjoittaja Muurahainen
Hiukan on kone ylempänä kuin itsellä orkkis kiinnikkeillä.

Ottaa melkein kiinn raidetankoon.