Taunus 82
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Kiitos
Tänään tuli sipistltyä kannake palkki maaliin ku hitsasin vingulla kairattuihin reikiin rikat ettei oo ihan räpellyksen näkönen.
Vähän vois moottorin korvakoiden kiinitys reikiä huomenna kairata alemmas etuakselista ja sovitta 240 volvon kumeja jos sais hitusen konetta tippumaan alemmas.
Tai sit nakkaan nuo colognen korvakot pois ja teen ite uudet.
Pakosarjaan tartteis mutkia hankkia jostain, kattoo nyt kumminkii eka et kerkeenkö tänä syksynä edes alottaa niitä vai nakkaanko taas talvisäilytykseen koko laitteen ni säästys rahojakin erinäkösiin osiin.
Saakos tuota vaihelaatikon kannakekumia vielä jostain ?
Tossa siis tällähetkellä vielä pikkulaatikon kumi ja ei varmaan pahitteeks olis jos uretaanisena löytys.
Tänään tuli sipistltyä kannake palkki maaliin ku hitsasin vingulla kairattuihin reikiin rikat ettei oo ihan räpellyksen näkönen.
Vähän vois moottorin korvakoiden kiinitys reikiä huomenna kairata alemmas etuakselista ja sovitta 240 volvon kumeja jos sais hitusen konetta tippumaan alemmas.
Tai sit nakkaan nuo colognen korvakot pois ja teen ite uudet.
Pakosarjaan tartteis mutkia hankkia jostain, kattoo nyt kumminkii eka et kerkeenkö tänä syksynä edes alottaa niitä vai nakkaanko taas talvisäilytykseen koko laitteen ni säästys rahojakin erinäkösiin osiin.
Saakos tuota vaihelaatikon kannakekumia vielä jostain ?
Tossa siis tällähetkellä vielä pikkulaatikon kumi ja ei varmaan pahitteeks olis jos uretaanisena löytys.
Mulla olis jouten yhet omatekoiset korvakot joilla kone oli alempana kuin orkkiskorvakoilla ja niitähän voi sitten surutta muokata sopivaksi...
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Vänkärin puolelle mallailua.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va2062.jpg
Kuskinpuoli on helpompi http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va2066.jpg
Pitää viellä kollektorit vääntää päihin ja katella saisko X putken mahtumaan heti pohjanalle taitoksen jälkeen vai tuleeko laatikko eteen.
Ei varmaan oo ihan millileen putkien pituudet mut olokoon, tuskin nuo ainakaan vakiosarjaa ahistavammat on.
Kahden sarjan kustannukset tulee olemaan noin 30-40€ et ei haittaa vaikka joutus uusikskii tekemään
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va2062.jpg
Kuskinpuoli on helpompi http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va2066.jpg
Pitää viellä kollektorit vääntää päihin ja katella saisko X putken mahtumaan heti pohjanalle taitoksen jälkeen vai tuleeko laatikko eteen.
Ei varmaan oo ihan millileen putkien pituudet mut olokoon, tuskin nuo ainakaan vakiosarjaa ahistavammat on.
Kahden sarjan kustannukset tulee olemaan noin 30-40€ et ei haittaa vaikka joutus uusikskii tekemään
Löpö linjat sain pohjaan kiinni ja päät konttiin, välisäiliö pitäs jostain hommata tai väsätä.
Samalla vedin technoweldillä B painesäätimeen uuden jalan ku entinen oli murtunu, saa nähdä pysyykö.
Ahdin hommaa kysyin konttorilta ja eivät oikein osanneet sanoo juuta eikä jaata ahtimen konepellistä läpitulemiseen, laki ei sitä mitenkään kiellä mut se näköeste homma on sit vähän tulkinnanvarainen juttu :?
Venttiilikoppien puolia pitää muuten vaihtaa et saa ahtimen edes jotenkin järkevälle etäisyydelle koneesta ( ö täyttörööriin ottaa muuten kiinni )
Samalla tulee ongelmaks se perkeleen lämmityslaitteen kotelo, lisää hankaluuta tuo tuo eatonin malli/muoto, kun on tommonen tiettyyn malliin tarkotettu versio eikä yleismallin ahdin ni on vähän leveemmällä korvakot.
Samalla vedin technoweldillä B painesäätimeen uuden jalan ku entinen oli murtunu, saa nähdä pysyykö.
Ahdin hommaa kysyin konttorilta ja eivät oikein osanneet sanoo juuta eikä jaata ahtimen konepellistä läpitulemiseen, laki ei sitä mitenkään kiellä mut se näköeste homma on sit vähän tulkinnanvarainen juttu :?
Venttiilikoppien puolia pitää muuten vaihtaa et saa ahtimen edes jotenkin järkevälle etäisyydelle koneesta ( ö täyttörööriin ottaa muuten kiinni )
Samalla tulee ongelmaks se perkeleen lämmityslaitteen kotelo, lisää hankaluuta tuo tuo eatonin malli/muoto, kun on tommonen tiettyyn malliin tarkotettu versio eikä yleismallin ahdin ni on vähän leveemmällä korvakot.
-
- Viestit: 1379
- Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
- Paikkakunta: viiala
-
- Viestit: 1379
- Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
- Paikkakunta: viiala
-
- Viestit: 1379
- Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
- Paikkakunta: viiala