Taunus 82
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
No hyvä ettei käyny pahemmin, kannattaa jatkossa valita teltalle turvallisempi paikka...mullakin on neljä telttaa tuossa pihassa, täytyy aina pudottaa lumet niitten katoilta viimeistään kun on 10cm satanut ettei käy huonosti.
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
- taunusstyle
- Viestit: 1432
- Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
- Paikkakunta: rovaniemi
Ite kävin pelastamas Taunuksen sekä telttatallin tossa sunnuntaina. Rankin homma oli pohrata 100 m matka paksussa hangessa sinne teltalle. Märkää lunta oli ainakin 30 cm teltan päällä, mut ei ollu ehtinny romahtaa. Vahva talli, oon ostannu sen 80-luvun lopul. Kangas vaan jo heikos hapes, mut ihmeesti viel kestää lumen painoa...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Pitkästäaikaa kerkee tällekkin jotain tekemään.
Väliaikanen konepelti tuli nakattua paikalleen http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... g~original
Konttiin tuli tehtyä teline välisäiliölle ja bensapumpulle + suodattimelle, lukkopeltiin tuli tehtyä lukko et pysyy pelti kiinni.
Megan "valmis" johtosarjaa ruettu soveltamaan cologneen, pieniä modeja sinne tänne, TPS ei sovi suoraan ja kampuran hall anturi senverran perseen muotonen et se vaatii säätämistä.
Tuo 2.8 efin TFI:n kytkentä vaan vielä epäselvä, liekkö joku muistas onko pinnijärjestys sama ku 2.9:ssä ?
Väliaikanen konepelti tuli nakattua paikalleen http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... g~original
Konttiin tuli tehtyä teline välisäiliölle ja bensapumpulle + suodattimelle, lukkopeltiin tuli tehtyä lukko et pysyy pelti kiinni.
Megan "valmis" johtosarjaa ruettu soveltamaan cologneen, pieniä modeja sinne tänne, TPS ei sovi suoraan ja kampuran hall anturi senverran perseen muotonen et se vaatii säätämistä.
Tuo 2.8 efin TFI:n kytkentä vaan vielä epäselvä, liekkö joku muistas onko pinnijärjestys sama ku 2.9:ssä ?
Samalla kaavalla pitäs toimia.henu kirjoitti:Pitkästäaikaa kerkee tällekkin jotain tekemään.
Väliaikanen konepelti tuli nakattua paikalleen http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... g~original
Konttiin tuli tehtyä teline välisäiliölle ja bensapumpulle + suodattimelle, lukkopeltiin tuli tehtyä lukko et pysyy pelti kiinni.
Megan "valmis" johtosarjaa ruettu soveltamaan cologneen, pieniä modeja sinne tänne, TPS ei sovi suoraan ja kampuran hall anturi senverran perseen muotonen et se vaatii säätämistä.
Tuo 2.8 efin TFI:n kytkentä vaan vielä epäselvä, liekkö joku muistas onko pinnijärjestys sama ku 2.9:ssä ?
Joo nii tääkii eteni vähän kiireiden keskellä tuossa kuukaus pari sit.
Syylärin tilailin kesällä pikku kaljoissa ja se aiheutti pikku modia keulaan
Tilaa tais jäädä runkopalkkien ja syylärin väliin joku milli kaks.
Sähköjä on myös vedetty sinne sun tänne, kaikkihan tietää perus motonet rasiat joissa jokaiselle sulakkeelle pitää joko tuoda oma piuha tai sit hypyttää yhesestä piuhasta, ei kelvannu mulle ni modasin rasiaa
Kuparikiskosta tein yhdys taakin ja juotin sen jokaiseen sulakepohjaan kiinni, toimii.
Sit väsäsin osan pakoputkistosta, X liitoksen jälkeen en saanu valmiita änäreitä istumaan mieleni mukaan ni keskimmäiset änärit väsäsin sit ite.
Vapaasti hengittävä pönttö siis vaikka tulo ja meno onkin eri puolella, reikäputki sisällä vaan tekee mutkan ja vaimentaa paremmin kun perus suora pönttö.
Laajakaistaks tuli myös hommattua AEM:in mittari.
Sisältä vedin jalopuu muovit mustiks ja tanikan "kumikojelaudasta" hansakalokeron puoliskon plastidipillä.
Ratti pitäs jostain keksiä.
Käyttiskin tuli vaihdettua, scorppari ei suostunu kuolemaan mut rupeshan se olemaan jo aika käytetty ja varmasti aikaa vaatis tulevaisuudessa.
Tilalle tuli jaaaag
Jos scorpio oli aikanaan vähän liioteltuna puolen miljoonan markan auto ni kyllä täytyy sanoo et miljoonan markan auto on mukavampi
Tätäkin joutuu pikkusen laittelemaan kunhan kerkii, lohkolämppärin kävin hakemassa ja joku pieni resonanssi on vänkärin ovessa kun popittaa.
Ajovalopolttimonkii jouduin tänään vaihtamaan ja auto ollu vasta 2 viikoo mulla, scorpioon taisin vaihtaa 6 vuoden aikana kerran polttimon
3.2l Minilohko kasilla tämä tapaus mut silti saa bensaa kulumaan aivan vitusti, legenda kertoo et tällä pääsis 9l/100km mut kohtuu herkästi ajotietokone näyttää mun ajolla keskimäärin 11l/100km matkassa :green:
Kaikenkaikkiaan tuntuu kyllä jämäkältä peliltä jolla voi lähtee vaikka hevonvittuun jos siltä tuntuu.
Omasta mielestä aivan liian pelätty merkki, perus varaosat on halpoja ja voimansiirto hemmetin jumaa tavaraa euro fordeihin tottuneena.
Syylärin tilailin kesällä pikku kaljoissa ja se aiheutti pikku modia keulaan
Tilaa tais jäädä runkopalkkien ja syylärin väliin joku milli kaks.
Sähköjä on myös vedetty sinne sun tänne, kaikkihan tietää perus motonet rasiat joissa jokaiselle sulakkeelle pitää joko tuoda oma piuha tai sit hypyttää yhesestä piuhasta, ei kelvannu mulle ni modasin rasiaa
Kuparikiskosta tein yhdys taakin ja juotin sen jokaiseen sulakepohjaan kiinni, toimii.
Sit väsäsin osan pakoputkistosta, X liitoksen jälkeen en saanu valmiita änäreitä istumaan mieleni mukaan ni keskimmäiset änärit väsäsin sit ite.
Vapaasti hengittävä pönttö siis vaikka tulo ja meno onkin eri puolella, reikäputki sisällä vaan tekee mutkan ja vaimentaa paremmin kun perus suora pönttö.
Laajakaistaks tuli myös hommattua AEM:in mittari.
Sisältä vedin jalopuu muovit mustiks ja tanikan "kumikojelaudasta" hansakalokeron puoliskon plastidipillä.
Ratti pitäs jostain keksiä.
Käyttiskin tuli vaihdettua, scorppari ei suostunu kuolemaan mut rupeshan se olemaan jo aika käytetty ja varmasti aikaa vaatis tulevaisuudessa.
Tilalle tuli jaaaag
Jos scorpio oli aikanaan vähän liioteltuna puolen miljoonan markan auto ni kyllä täytyy sanoo et miljoonan markan auto on mukavampi
Tätäkin joutuu pikkusen laittelemaan kunhan kerkii, lohkolämppärin kävin hakemassa ja joku pieni resonanssi on vänkärin ovessa kun popittaa.
Ajovalopolttimonkii jouduin tänään vaihtamaan ja auto ollu vasta 2 viikoo mulla, scorpioon taisin vaihtaa 6 vuoden aikana kerran polttimon
3.2l Minilohko kasilla tämä tapaus mut silti saa bensaa kulumaan aivan vitusti, legenda kertoo et tällä pääsis 9l/100km mut kohtuu herkästi ajotietokone näyttää mun ajolla keskimäärin 11l/100km matkassa :green:
Kaikenkaikkiaan tuntuu kyllä jämäkältä peliltä jolla voi lähtee vaikka hevonvittuun jos siltä tuntuu.
Omasta mielestä aivan liian pelätty merkki, perus varaosat on halpoja ja voimansiirto hemmetin jumaa tavaraa euro fordeihin tottuneena.