Uutta projektia
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Ainutlaatunen.....
Tekniset tiedot:
kone: 1.6 Super ohc
Polttoainelaitteisto: 1-k weber (34)
vaihteisto: 4v äsisl (suom:älä sorvaa ilman suojalaseja)
kytkin: LA (luistaa aina)
perä: 4.11? type:r&k (rohisee ja kolisee)
teho: n.50hv
huiput: n:130km/h
0-100km/h n:45s jos kestää ankaran kiihdytyksen...
+ autossa ABS (ei mee pyörät lukkoon vaikka kuinka polkee)
+Luiston esto (ei sudi vaikka miten yrittää)
Tekniset tiedot:
kone: 1.6 Super ohc
Polttoainelaitteisto: 1-k weber (34)
vaihteisto: 4v äsisl (suom:älä sorvaa ilman suojalaseja)
kytkin: LA (luistaa aina)
perä: 4.11? type:r&k (rohisee ja kolisee)
teho: n.50hv
huiput: n:130km/h
0-100km/h n:45s jos kestää ankaran kiihdytyksen...
+ autossa ABS (ei mee pyörät lukkoon vaikka kuinka polkee)
+Luiston esto (ei sudi vaikka miten yrittää)
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
noniin, ja taas alko uus projekti, kun entisen sain hätäsesti liikenteeseen...
Ongelma oli se, että coupesta tuli tuommonen näppärä pikkusportti, eikä sitä viittiny uhrata enää laulukäyttöön, ja isoa useampisylinteristä moottoriakin oisin kaivannut, niin sattuipa vastaan tulemaan rullaava Buick LeSabre -82 150e:llä. siisti ja kovakorinen peli, leimaakin vielä vuodenpäähän...
No, sitten rupesin miettimään, että mistäs tähän tekniikka? no, pihassa makoilee vanhoja skorpparin raatoja, ja jo olin yhestä nakkaamassa 2.0 IS konetta ja A4ld- automaattia siihen, mutta sitten tuli kaveri sanomaan, jotta tuossa vähän matkan päässä ois myynnissä Oldsin 5.0 V8 ja 350 loota 300e:llä... No käytiin tänään sitten myllypaketti hakemassa autotalliin odottamaan paikoilleenasennusta.
Huomenna pitäs jaksaa käydä uudet pakosarjan tiivisteet ym. pientä, ja loppuviikosta sovitella tekniikka paikoilleen. Jos vaikka ensiviikolla pääsis jo liikenteeseen tuolla BOltsilla (Buick-Olds)
Sitten kun sais toisen vehkeen ajoon, niin vois ottaa coupen taas työn alle, ja ruveta hiplaamaan kaikkea pientä (sähkölasit, uusi maalipinta, madallus, sisustus...)
Ongelma oli se, että coupesta tuli tuommonen näppärä pikkusportti, eikä sitä viittiny uhrata enää laulukäyttöön, ja isoa useampisylinteristä moottoriakin oisin kaivannut, niin sattuipa vastaan tulemaan rullaava Buick LeSabre -82 150e:llä. siisti ja kovakorinen peli, leimaakin vielä vuodenpäähän...
No, sitten rupesin miettimään, että mistäs tähän tekniikka? no, pihassa makoilee vanhoja skorpparin raatoja, ja jo olin yhestä nakkaamassa 2.0 IS konetta ja A4ld- automaattia siihen, mutta sitten tuli kaveri sanomaan, jotta tuossa vähän matkan päässä ois myynnissä Oldsin 5.0 V8 ja 350 loota 300e:llä... No käytiin tänään sitten myllypaketti hakemassa autotalliin odottamaan paikoilleenasennusta.
Huomenna pitäs jaksaa käydä uudet pakosarjan tiivisteet ym. pientä, ja loppuviikosta sovitella tekniikka paikoilleen. Jos vaikka ensiviikolla pääsis jo liikenteeseen tuolla BOltsilla (Buick-Olds)
Sitten kun sais toisen vehkeen ajoon, niin vois ottaa coupen taas työn alle, ja ruveta hiplaamaan kaikkea pientä (sähkölasit, uusi maalipinta, madallus, sisustus...)
Pontiac Astre -77
Toyota LandCruiser -81
Toyota LandCruiser -81