-77 2d ohc
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Tuli tosiaan vanha perä avattua jo jonkin aikaa sitten: Pikkurattaat nätisti kolmena kappaleena. Jos tuosta tekisi vaikka talveksi lukkoperän Mapilta haettu uusi perä on ny pyörinyt alla. Välitykset mallia aavikko. 80 vauhdissa taitaa olla jotain 2000-2200 rpm vitosella ja noilla kierroksilla täristää ja jyristää aika reilusti esimerkiksi ylämäessä, yli 2500 kulkee kivasti. Eli rekkojen perässä kannattaa käyttää nelosta. Kyllä tuo vääntää jo 2000 miehekkäästi, mutta ei sitä kuunnella jaksa. Huippuja on tosin varmasti riittävästi, ei ole tullut kokeiltua Mittari vaan heittää ny noin 8 km/h väärään suuntaan, eli 100 alueella ei yli 100 mittariin...
Hyllyyn on eksynyt mm. is imari, mitsun td04 ja siemenssin dekat. Mitä lie mielessä... Ennakkomyynti-ilmoitus peltisarjalle, 2" putkistolle ja ehkä koko koneelle. Riippuen ahdetaanko nykyinen kone vaiko toinen. Olisi aika hyvä ohari ny mahdollisesti kaupan nokkasarjan (kovapalavipat!) hinnalla (350e). Jotain kuvia blogissa. Peltisarja ja putkisto on jo kesän myötä pintaruostetta itseensä ottanut. Voin tietty hiekkapuhaltaa ja vetää thermalin pintaan... Putkisto ei matka-ajossa pidä juurikaan meteliä, mutta polkaistessa rähähtää metallisesti. Kiinnikkeet saa mukaan, eli suora bolt-on.
Hyllyyn on eksynyt mm. is imari, mitsun td04 ja siemenssin dekat. Mitä lie mielessä... Ennakkomyynti-ilmoitus peltisarjalle, 2" putkistolle ja ehkä koko koneelle. Riippuen ahdetaanko nykyinen kone vaiko toinen. Olisi aika hyvä ohari ny mahdollisesti kaupan nokkasarjan (kovapalavipat!) hinnalla (350e). Jotain kuvia blogissa. Peltisarja ja putkisto on jo kesän myötä pintaruostetta itseensä ottanut. Voin tietty hiekkapuhaltaa ja vetää thermalin pintaan... Putkisto ei matka-ajossa pidä juurikaan meteliä, mutta polkaistessa rähähtää metallisesti. Kiinnikkeet saa mukaan, eli suora bolt-on.
Päivitetäämpäs kun osui wanha silmiin: Taunus
Itsehän myin tuon koko auton tuolloin syksyllä -11. Eikä mennyt kauaakaan kun kuulin, että kone oli räjäytetty. En sitä tehnyt kovia kirroksia kestämään ja tuo pitkä perä ei oikein sopinut luonteeseen, niin noinhan siinä sitten oli käynyt kun oli yritetty räppäillä.
Vähän tuota on näemmä kolhittu lisää ja maalailtukkin. Varmaan edelleen papereissa 1,6 ja liekkö seisonut nämä vuodet. Ainakin pitkään tuon tiedän seisoneen. Minne lie mun tekemä putkisto on kadonnut :? Peltisarja ja vipat sentään on, olisiko nokkakin... Tutun näköinen lämppärin vesikierron rosvolaippakin on. Kansi ja alakerta ainakin oli hajonneet venttiilivaurion seurauksena.
Ostakaa joku pois. Ei se huono ole Jotain vinkkejä voisin antaa...
Vai hakeakko kotiin ja tehdä siihen se turbo V4 mitä suunnittelin
Itsehän myin tuon koko auton tuolloin syksyllä -11. Eikä mennyt kauaakaan kun kuulin, että kone oli räjäytetty. En sitä tehnyt kovia kirroksia kestämään ja tuo pitkä perä ei oikein sopinut luonteeseen, niin noinhan siinä sitten oli käynyt kun oli yritetty räppäillä.
Vähän tuota on näemmä kolhittu lisää ja maalailtukkin. Varmaan edelleen papereissa 1,6 ja liekkö seisonut nämä vuodet. Ainakin pitkään tuon tiedän seisoneen. Minne lie mun tekemä putkisto on kadonnut :? Peltisarja ja vipat sentään on, olisiko nokkakin... Tutun näköinen lämppärin vesikierron rosvolaippakin on. Kansi ja alakerta ainakin oli hajonneet venttiilivaurion seurauksena.
Ostakaa joku pois. Ei se huono ole Jotain vinkkejä voisin antaa...
Vai hakeakko kotiin ja tehdä siihen se turbo V4 mitä suunnittelin
Eipä löytynny enää koko ilmotusta ku just katoinStefa kirjoitti:Päivitetäämpäs kun osui wanha silmiin: Taunus
Itsehän myin tuon koko auton tuolloin syksyllä -11. Eikä mennyt kauaakaan kun kuulin, että kone oli räjäytetty. En sitä tehnyt kovia kirroksia kestämään ja tuo pitkä perä ei oikein sopinut luonteeseen, niin noinhan siinä sitten oli käynyt kun oli yritetty räppäillä.
Vähän tuota on näemmä kolhittu lisää ja maalailtukkin. Varmaan edelleen papereissa 1,6 ja liekkö seisonut nämä vuodet. Ainakin pitkään tuon tiedän seisoneen. Minne lie mun tekemä putkisto on kadonnut :? Peltisarja ja vipat sentään on, olisiko nokkakin... Tutun näköinen lämppärin vesikierron rosvolaippakin on. Kansi ja alakerta ainakin oli hajonneet venttiilivaurion seurauksena.
Ostakaa joku pois. Ei se huono ole Jotain vinkkejä voisin antaa...
Vai hakeakko kotiin ja tehdä siihen se turbo V4 mitä suunnittelin
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Kyllä ne katsastamattomat "häviää" Nettiauton puolelta Nettivaraosan puolelle ylläpidon toimesta...siis jos huomaavat, että ei ole katsastettu tai on kilvetön.
Tuolla se on> http://www.nettivaraosa.com/kunnostetta ... ot/1933109
Tuolla se on> http://www.nettivaraosa.com/kunnostetta ... ot/1933109
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70