Välillä on tullut suunniteltua kardaanitunnelin päälle peltiä, mikä peittää reiän ja johon voisi laittaa vaihdekepin pussin.
Ensin tein mittojen mukaan kaukalon pistehitsaamalla. Sitten älysin kaivaa kepinsuojan kaapista ja todeta että uusiksi meni

- tunnelisuoja.jpg (42.61 KiB) Katsottu 237 kertaa
Pitää leikellä aukkoja ja sovittaa mikä versio siihen helpoiten uppoaa
Kapeampi versio on 13 cm leveä ja pussin kehikko 17cm. Joten tein toisen leveämmän varastoon
Mittariston sain kötökytkettyä

Kiekkamittari rupesi toiminaan kerrasta, tosin mielestäni seuraa kierroksia laiskanlaisesti korvakuulolla
Nopeusmittari ei sitten vastaavasti oikein skulaa, ohje sanoo että kytke vihreä ECU:n speedometer signal wireen, eihän mulla moista ECU ole
Eli kytkin lootan sensorin kylkeen 2-napaisen piuhan minkä toinen pää on rungossa ja toinen menee mittarin vihreään, eikä toimi, jännä.

- mittaristo.jpg (48.13 KiB) Katsottu 237 kertaa
Pitää vielä vaihtaa anturin piuhat ristiin kun vaikutti olevan + ja - johdoilla merkitty jossain Amerrikan-Joen nettisivuilla
Vastaavasti lataus- ja oliovalo palavat kokoajan. Olio valolle ei ole anturia ja laturi nyt ei vaan tykkää ladata. Nerokkaan liitinhässäkän ansiosta piuhojen mittaaminen laturista ei ole taas niin helppoa.
Enempi testaaminen sai sitten jäädä kun rupesin ihmettelemään lätäkköä auton alla mikä ei kuiva. Tarkempi sormi analyysi paljasti sen olevan bensaa
Pensan alku lähdettä piti vähän aikaa ihmetellä mutta niihän se selvis kun tarkkaan katsoi ja toisella kädellä paineli kaasua.

- pumppu.jpg (64.4 KiB) Katsottu 237 kertaa
Foordin insinöörit jättäneet juorureiän vihreän nuolen kohdalle, mistä lensi kivasti polttoainetta kierrosten tahdissa. Tilaisi samanlaisen tilalle ja jos ei riitä niin hipo mekaanista sitten tilalle.
Lisäksi irto orkkis lämpötila/bensamittari ei puhunut mitään, siitä vaikutti puuttuvan joku palikka takaa....
Jos siihen tarvikemittarin asentelisi lämpöjä näyttämään.