Termostaatin kotelo vuosi edelleenkin, neljäskerta toden sanoi

Termostaatti liimattuna koteloon, reilusti liimaa, paperitiiviste ja liimaa. Tämän jälkeen on vedet pysyneet koneessa
Pakoputkistoa tuli nysvättyä oikein huolella, olisikohan evo versio 23 menossa auton omistusaikana
On kokeiltu suoriaputkia, niin akselin alta kuin päältä, sivuputkia vaimentimilla ja ilman, tuplaputkia huilumallin simonsseilla (4x), ovaali vaimentimilla, oma tekemillä vaimentimlla
Tämän kertainen episodi alkoi huolellisilla tjsp. mittauksilla ja ankaran rälläköiniin yms. tuloksen oli akselin ylitykset valmiit


- mutkat.jpg (49.97 KiB) Katsottu 886 kertaa
Lopputulema oli sitten tälläinen, ei vielä kokoonaan hitsattuna. Siperia opettaa


- mutkat2.jpg (62.07 KiB) Katsottu 886 kertaa
Ja vituiksihan ne ylitykset meni, varsainki vasen vaati leikkaa ja liimaa tyyppistä soveltamista.
Auton alla oleva X-liitos oli kans melkoinen säädettävä kun ei x;n jälkeisiä mutkia ollut hepattu mitenkään. Pikkkusen pitää vielä apukuskin alkukärää muokata, vastaa auton runkoon. Sen jälkeen ankaraa hitsausta ja putkisto pitäisi olla valmis (kop kop kop)
Sytkää tuli ihmeteltyä ja siinä sivussa tuli huomattua että orkkia kaasari holvas ulkopuolelle pensaa enemmän kuin sisäpuolelle. Ilmeisesti joku kalvo antanut periksi ja alipaineliittimestä valutti umisarjan päälle kohokammiosta.
Motti kuitenki lähti käyntiin sytkän pyörittämisen jälkeen mutta kaasun painamisen sammutti koneen samantien
Samalla kun vaihtaa imusarjan pitää säätää jakajan asentoa, nyt vastaa ylävesiletkuun ailipainejakaja, eikä saa asteita kohilleen.